1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij kan je de default veranderen van jpeg naar PNG. Iets van image format of zoiets.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu moet ik weer terug naar die plekken en proberen weer zulke screens te maken =( thanks voor de tip. Ik speel verder nooit meer op de ps4, dus dat soort dingetjes weet ik niet :p
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    indd standaard op png zetten. De jpg compressie is niet zo goed als van bv photoshop. Dus PNG is de way to go.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Verander ook je indeling van share knop gebruik imo. Bij mij is een screenshot gewoon één tap op de share, opnemen dubbel en opslaan ingedrukt houden en dan vierkantje. Screenshot slaat de ps4 automatisch op
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nu zo'n 10 uur gespeeld en vermaak er mij nog steeds prima mee. Moet wel zeggen hoe langer ik speel hoe meer gelijkenissen het met Far Cry 4 vertoont ( vast nog meer met Primal maar die heb ik niet gespeeld) De tallnecks om te kaart vrij te spelen, bandit camps (incl alarm en gevangenen), speciale stukken op de kaart waar bepaalde "dieren" voorkomen waar je dan heen kunt gaan als je wat nodig hebt om te craften etc etc. Imo totaal niet erg want het is goed gedaan maar het valt wel op
     
    RaouLioo, Olijke Poffer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had net hetzelfde, beetje rechts naar boven in de map. Epic. Bij mij bleven drie elite mannetjes over (doodshoofdjes boven hun hoofd), die heb ik in het struikgewas ff chain silent kills gedaan :)

    En ik loop ook nog steeds in verbazing in de wereld rond. Vind het gewoon tof om rond te lopen, ziet er allemaal zo mooi uit. Wie zei dat graphics niks uitmaken?? HZD bewijst het tegendeel, damn, wat een belevenis. Kom ik steeds grotere Machines tegen en sommige kosten best wat pijlen en andere dingen voor ze plat zijn. BellowBacks zijn nog mijn grootste angst gegner, damn wat een asswipes zijn dat :)

    ik ben nog steeds aan de rechterkant vd map bezig, nu bovenin, bijna level 21, 20 op de clock! Onbegrijpelijk dat iemand (@Mallakai) in 3 dagen uitspeelt ... Ik ga er nog lang van genieten ...
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    #Nolife he.
     
    Rienbu, Smok3y en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Foto mode kan echt mooie plaatjes opleveren..

    Niet van mijn hand by the weg.

    [​IMG]
     
    Xandorra en Gakkie vinden dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    Bellowbacks puh, wel eens een Stalker tegen gekomen? Krijg bijna Alien vs Predator flashbacks.
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat een geweldige game zeg chapeau voor guerilla echt gruwelijk ! hiervoor heb ik een (nieuwe) PS4 aangeschaft:)
     
    Yerewn en Nol vinden dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Sinds lange tijd weer zoveel gegamed in een korte tijd. 30 uur al op de teller.. inmiddels Meridian gezien en daar weer gelijk volgeladen met nieuwe quests. Ik ben hier nog wel even zoet mee :)
     
    Tim, fredfenster en Gakkie vinden dit leuk.
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij ben ik level 50 als ik in Meridian aanbeland.

    Zie op internet allemaal aanbevelingen om de main quest zo snel mogelijk tot bijna op het laatst te doen zodat je die 3 laatste power cells hebt voor dat overpowered armor. Ga ik mooi niet doen, mag wel een beetje spannend blijven ...
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wanneer krijg je eigenlijk meer weapon slots, ik heb maar 4 slots en kan dus niet al mijn wapens equippen. Blijft dat zo ?
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  14. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Jup
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Das wel onhandig.. ik heb nu eigenlijk nooit die ropecaster equipped....
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja je moet inderdaad keuzes maken in de game. dat is opzich wel geinig eigenlijk. In sommige games kun je 13miljoen wapens mee zeulen. Terwijl je daar vaak maar 1 van op de rug ziet dragen..
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    doe ik ook niet.. gewoon rustig aan. Beetje jammer dat het pas aan het einde is dat je die armour kunt hebben maar ikmga niet door de main quest heen hollen om dat armour maar zo snel mogelijk te pakken.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Is ook gewoon zonde en haalt ook een deel van je ervaring in de game weg.
    Gewoon zo door blijven spelen, dat is het beste en het leukste.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Nu level 25. Wat een game zeg. Blijf me verbazen hoe mooi alles eruit ziet. Mijn vrouw, die niks met gamen heeft, zit zelfs mee te kijken. Het mooie vind de ropecaster en de tripcaster. Blijft leuk om de 'machines' te tacklen en vast te zetten in de grond. De keuzes die je maakt, ben nu lieve Aloy, heeft dat grote concequenties ala Mass Effect of een Dragon Age?

    Ben trouwens zoveel mogelijk van de main quest aan het afdwalen. Sidequests gaan voor om de game zoveel mogelijk te rekken. Wil niet dat het stopt :p
     
    Gakkie, Nol, Olijke Poffer en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh fijn....gisteren ben ik voor het eerst een pack Bellowbacks tegengekomen en ik had mij daar opgeslagen om ze vandaag te gaan aanvallen. Oppassen dus! :p

    Gisteren voor het eerst een hunter trial gedaan en zelfs dat vind ik gaaf: Als een speer achter een wilde kudde aanrennen met bow/arrow in de hand. :eek:
    En ik vind het ook gaaf dat je geen radar hebt: Ik ben al een aantal keer van achteren of van de zijkant aangevallen door een Watcher die ik niet had gezien.



    Het valt me ook op dat Horizon Zero Dawn best wel een feministische game is. Heel veel sterke characters zoals warchiefs en hunters zijn vrouw, maar in tegenstelling tot andere games/films wordt daar niet zo'n "big deal" van gemaakt. Het is... verfrissend.
     

Deel Deze Pagina