Horizontale waas bij mijn 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door chefkok, 5 jan 2010.

1. chefkok

chefkok Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik heb net Borderlands gekocht voor mijn 360 en heb daarom mijn xbox weer aangesloten bij mijn vriendin. Nu het probleem, mijn beeld is is wazig. Op zich kan ik alles wel zien maar het is net of er een soort horizontale waas over het beeld zit. Deze waas beweegt ook een klein beetje en maakt alles onscherp...
    Ik heb alle kabels goed aangedrukt en alle instelling op mijn xbox staan het zelfde als bij alle andere tv's waar ik hem op heb aangesloten.

Dit is de eerste keer dat ik zo'n soort wazig scherm tegenkom en vraag me af of iemand weet waar het aan ligt. Wel heb ik een keer RROD gehad, maar die is gerepareerd en daarna nooit meer problemen gehad tot nu..

[edit] ohja was vergeten te zeggen dat hij het in het begin, net na het aanzetten van de xbox, wel goed, scherp beeld geeft. Pas later gaat hij geleidelijk mankementjes vertonen, met uiteindelijk gevolg dat het beeld wazig en onscherp is, vooral in horizontale richting. Als ik de xbox dan uit en weer aan zet blijft de waas, wacht ik een tijdje dan doet hij het weer 5 a 15min goed tot het zelfde probleem weer komt opspelen..

iemand?
    alvast bedant,
    Stephan

Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  2. LeGerman

LeGerman Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben je normaal niet gewend HD te gamen en heb je je xdoos nu per ongeluk aan een oud beestje geknoopt? Misschien jointje teveel gerookt? Anders nieuwe lcd of led scherm aanschaffen zou een optie kunnen zijn.

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    te hoge resolutie?

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je het al..... ik ruik een sabotage actie :x

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is nog eens een hobby combineren met je vriendin. Gewoon je console op je vriendin aansluiten 8).

Even weer ontopic,

Wat voor televisie heeft je vriendin? Als je je instellingen hetzelfde hebt dan moeten beide of een HD televisie zijn of juist niet. Als jij een HD televisie had en je sluit hem nu aan op een oudere televisie met dezelfde resolutie op je Xbox dan werkt het natuurlijk niet.

Heeft hij het alleen bij Borderlands of ook bij je andere games? Het kan aan de televisie liggen (grote kans) of aan je game. Check het ff met andere games of hetzelfde probleem zich voordoet.

Geef anders even wat meer informatie, wij weten niet wat voor televisie jij hebt en wat voor televisie je vriendin heeft. We weten ook je instellingen niet en we weten niet of het probleem zich bij al je games voordoet aangezien je het alleen over Borderlands hebt.

6. chefkok

chefkok Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb het net weer geprobeerd.. Begin scherm van xbox is helemaal top en scherp en het spel ook. Na 10min gamen komt het eerste horizontale witte streepje, na 15min is het beeld helemaal wazig.
    Ik kan nog wel doorspelen en de muziek is ook goed, beeld is ook nog te volgen alleen stuk waziger.

Ok nu wat ik gebruik:
    - De tv is van het merk reflex geen hd, lcd enz. gewoon een oude normale kijkdoos. (op dit soort tv's heb ik altijd met mijn xbox gegamed)
    - Xbox aangesloten met scartkabel, in xbox en tv goed aangeduwd.
    - Xbox is ongeveer 3jaar oud en heb nooit iets van instellingen verandert(dus alles is zoals hij altijd stond ingesteld en normaal heeft gedaan.)
    - Wel moest ik bij het opstarten van mijn xbox(toen ik hem weer voor het eerst sinds 3maanden had aangesloten en borderlands erin had gedaan) een update installeren waardoor mijn dashboard een nieuwe stijl heeft, dit ging btw niet helemaal zonder problemen omdat ik mijn mem card er niet in had zitten en niet op Live kan.)
    - Heb nadat de waas op kwam spelen ook nog geprobeerd met Fallout 3 en daar bleef het beeldscherm ook slecht bij

7. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Heb je al een andere scartkabel geprobeerd?
    Kijk inderdaad even je onstellingen na, mischien toch per ongeluk veranderd :confused:

De beste oplossing is natuurlijk een mooie hd tv kopen, je zal versteld staan!

8. xbox360fan

xbox360fan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de scart kabel een advance editie? (RGB) de meegeleverde geeft enkel composiet door en das vragen om slecht beeld.

Deel Deze Pagina