[XOne] hostuh werkt niet goed....

Discussie in 'Games' gestart door jasnba, 20 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje misschien weet iemand een oplossing..
    Ik heb sinds kort snelste kabel inet van casema....ik maak verbinding met xbox live via een router..
    Als ik nu een game wil hosten kan een vriend van me mij niet joinen.
    als hij de host is kan ik um wel joinen....mijn firewall staat gewoon uit...
    waar kan dit probleem aan liggen??? |:-
    hij heeft ook kabel internet en maakt ook verbinding via een router.....

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    firewall in de router ook uit? anders fardo benaderen....de man die alles weet

3. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die firewall staat ook uit...
    het vage is dat er wel andere mensen kunnen joinen...gister kwamen er amerikanen bij me in de room...

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    het kan ook zijn...ik heb ook zoiets vaags gehad.....ik heb kabelinternet en kon ook niet joinen bij een vriend. Dat lag aan essent zelf...zijwerken met plaatselije netwerken en die vriend en ik zaten ophetzelfde netwerk waardoor we elkaar niet konden vinden.....ik weet het, het is vaag, maar naderhand is het opgesplitst en lukte het wel...

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als andere mense zou jou wel kunnen joinen ligt het niet zozeer aan jezelf en misschien wel aan de ander, of dat het kabelinternet soms (met andere kabelgebruikers) niet soepel verloopt. Heb zelf ook Wanadoo Cable Power en nog geen problemen gehad met hosten, heb niet veel gehost maar toch.

6. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die vriend van me heeft wanadoo pre ...en ik casema... misschien ligt het daar dus aan ja...

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie deze thread Niet kunnen horen zien spelers hier staan ook verschillende oplossingen ... het beste is het om je xbox en zijn xbox in een dmz zone te plaatsen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina