Ff een vraagje misschien weet iemand een oplossing.. Ik heb sinds kort snelste kabel inet van casema....ik maak verbinding met xbox live via een router.. Als ik nu een game wil hosten kan een vriend van me mij niet joinen. als hij de host is kan ik um wel joinen....mijn firewall staat gewoon uit... waar kan dit probleem aan liggen??? hij heeft ook kabel internet en maakt ook verbinding via een router.....
ja die firewall staat ook uit... het vage is dat er wel andere mensen kunnen joinen...gister kwamen er amerikanen bij me in de room...
het kan ook zijn...ik heb ook zoiets vaags gehad.....ik heb kabelinternet en kon ook niet joinen bij een vriend. Dat lag aan essent zelf...zijwerken met plaatselije netwerken en die vriend en ik zaten ophetzelfde netwerk waardoor we elkaar niet konden vinden.....ik weet het, het is vaag, maar naderhand is het opgesplitst en lukte het wel...
Als andere mense zou jou wel kunnen joinen ligt het niet zozeer aan jezelf en misschien wel aan de ander, of dat het kabelinternet soms (met andere kabelgebruikers) niet soepel verloopt. Heb zelf ook Wanadoo Cable Power en nog geen problemen gehad met hosten, heb niet veel gehost maar toch.
zie deze thread Niet kunnen horen zien spelers hier staan ook verschillende oplossingen ... het beste is het om je xbox en zijn xbox in een dmz zone te plaatsen