me pa heeft dit programma dus geinstalleerd omdat je dan 'leuke' dingen met outlook kan doen, maar hij houdt wel stug vol dat dit GEEN spyware is wat ik dus wel denk dat het is. Weet iemand of het wel of geen spyware is? heb ik de discussie ook weer is gewonnen
Mijn vraag: Hoe kom je ervanaf? Bij mij was het zo van: 'Dat is van outlook en dan kan je gratis allemaal plaatjes in je email stoppen'
is spyware! heb ut zelf ook per ongeluk gedownload dat was geen probleem er af te halen des te meer maar met ad-aware moet ut lukken
uhm is het niet meegeinstalleerd met een ander programma (en dan doel ik op msn plus) (heb het niet helemaal begrepen...)? ik heb trouwens een programma ervoor liggen hier, ik had er vroeger ook last van.. als je het wilt moet je maar ff zeggen...
Het is spyware tot op het bot. Het registreert exact waar je heen gaat (vooral leuk als je pr0n of warez sites bezoekt) en stuurt deze gegevens door naar derden, die zorgen voor pop ups en dergelijke. Ad aware er over heen halen, en eraf halen die hap...
Gelukkig dat ik deze thread heb gezien, ik heb dat programma nu gedelete, wist niet dat het spy-ware was.:{
Nee ad-aware is goed. Vanuit de help van het programma Moet dus het meeste wel te pakken krijgen. Als je met je viruschecker virussen hebt verwijderd, ruimt ad-aware de rest op. Reuze handig.
Hotbar is 100% spyware en 100% ellende!! Heb al meerdere PC's gezien die helemaal verziekt waren hierdoor.