[XOne] Hotmail geblockeerd?

Discussie in 'Games' gestart door remy13, 15 sep 2012.

1. remy13

remy13 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,ik heb een groot probleem.
    Mijn Hotmail is geblokkeerd en kan dus nu ook niet meer op Xbox.com
    Ik heb gister halo 2 geïnstalleerd voor Windows 7,nu had ik een probleem met Windows games live. Dat geïnstalleerd en klaar. Nu moet ik me aanmelden maar ik heb een geblokte account. Kan iemand helpen? Alles is welkom:thumbs:

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je op hotmail.com zegt dat je je wachtwoord kwijt bent / vergeten, kun je een formulier invullen. Ze vragen naar dingen als titels van recent verstuurde emails, namen / email adressen van personen waarmee je contact hebt gehad en een aantal andere dingen. Als je dat invult krijg je na 10 minuten en gereset wachtwoord toe gestuurd.

3. remy13

remy13 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt niet,heb ik wel eens geprobeerd. Ik mail op die mail niet zo veel als mijn andere email. Ik weet alleen mijn werk en mijn zusje dat ik die toentertijd heb gemaild. Verder houd het op.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    http://windows.microsoft.com/nl-NL/hotmail/account-temporarily-blocked-faq

Jouw account is ooit eens gebruikt om spam te versturen. Dat is de reden dat deze geblokkeerd is. Waarschijnlijk is je PC besmet geraakt met malware(virus/trojan) en heeft die je wachtwoord doorgestuurd naar een spammer.

Het kan ook zijn dat je ingelogd hebt op een besmette PC.

Scan dus op virussen (of doe een compleet nieuwe installatie zelf).

Neem daarna contact met de helpdesk van Microsoft en verander je wachtwoord zodra je jouwe account terug hebt.

Laatst bewerkt: 17 sep 2012
  5. remy13

remy13 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd. Niks werkt. Ik verstuurde spam idd,komt door een virus. Die heb ik verwijderd. Maar nog steeds geblokeerd. Is bellen naar Microsoft een optie?
    Groeten

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nu het virus weg is, is je account nog wel geblokkeerd. Dit is namelijk door Microsoft gedaan (weliswaar automatisch) als voorzorg, maar zij kunnen niet zien of dat virus nog actief is. Dus zul je zelf contact op moeten nemen.

Deel Deze Pagina