(hotmail) --> niet greenmile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Herman, 29 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje, ik heb een hotmailadres, dus als ik een bericht krijg kan ik er zo na toe...... maar als ik een bericht krijg van een thread die in de green mile staat, en ik klik op de link dan krijg ik het schermpje ervoor, die de nieuwe members ook te zien krijgen.... (dat ik nog niet aan de creteria voldoe) hoe kan dat??? als ik gewoon (via de site) naar binnen wil kan dat wel....

edit-> ohja eerder (voor de crash) kon ik wel via hotmail naar binnen.

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat ie als je op zon link klikt niet auto inlogt...en als je niet ingelogt bent kun je dus ook niet naar de green mile!

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was wel ingelogt hoor (mischien niet via hotmail, moest zonet ook inloggen om deze reply te geven)

maar ik zal het nu proberen

bedankt

edit-> je had gelijk moest me nog eerst inloggen via hotmail (nogmaals bedankt)

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het toevallig omdat ik het zelf ook heb :cool:
    Als je op de link van hotmail klikt logt ie op de een of andere manier niet in :{ maja no problemo O-)

5. p1m

p1m Guest

ik heb daar geen problemen mee hoor je moet automatisch inloggen misschien aanklikken?

6. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, maar dat heb ik ook wel, maar via hotmail moest ik me nog inloggen.

Het is nu wel weer opgelost.

(er mag een slotje op)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina