Sorry voor de nietsverklarende titel, maar k wist niet hoe ik het anders neer moest zetten. Als ik via MSN mijn hotmailberichten wil bekijken, of als ik hem gewoon zelf in een nieuwe browser open, dan gaat ie wel eerst laden en heeft wel de site gevonden, maar dan krijg ik een leeg scherm. Onderin staat wel "gereed". Wiet iemand waar dit aan kan liggen?
nope, ook niet. Onderin staat dan wel "bezig met openen van pagina login/pasport...bla en daarna weer "gereed"
je hebt dus gewoon 0 berichten? dat heb ik iig wel eens gehad ook, na een uurtje waren opeens al me berichten gewoon weer terug, kwestie van geduld was het toen dus alleen maar
Gewoon ff als ie aan het laden is / of net erna op VORIGE/BACK klikken (IE 6.0) Mocht 'ie dan naar je startpagina gaan doe je het verkeerd.
Nou, t probleem was waarschijnlijk dat mn *** computer me liep te fokken. Doet ie altijd, vind ie leuk denk. Anyway, ik heb 'm weer geformateerd dus kan er weer ff tegenaan. Bedankt voor de reply's iig.
Ik had het ook, gewoon ff een nieuwe pack van IE downloaden of heel IE opnieuw installeren, werkt prima!
Ik zit er nu ook mee. Kan geen verbinding maken met m'n MSN, kan niet in mijn inbox komen van hotmail en bovendien. Ik kan mijn webmail niet ophalen van mijn Quicknet provider. Iemand een link voor mij zodat ik de juiste browser kan instellen zodat deze het weer doet ??