Hoi allemaal, Ten eerste de beste (game)wensen voor 2011!!! :b: Hoop dat 1 van jullie mij met het volgende kan helpen: Ik woon op een camping en maak hier gebruik van een hotspot login Dit houd in dat zodra ik op internet ga ik in explorer een username en password moet invoeren om op het draadloze netwerk te komen, dit werkt perfect! Maar met mijn xbox (heb zo'n nieuwe 250 gb) lukt het mij niet op internet te komen.Heb hier en op het internet al gesurft om achter een antwoord te komen maar helaas Ook heb ik geprobeerd via een lan kabel van xbox naar pc te linken om zo op internet te komen, maar zodra ik in mijn netwerkinstellingen aanvink om de verbinding te delen, stopt het internet ermee (Beveiliging??) Heb ook geprobeerd om mijn password en username rechtstreeks in te voeren op mijn xbox maar dan werkt het ook niet. Alvast bedankt voor de hulp!!
kpn blokkeert da das een beveiliging vn de hotspot... heb ik namelijk zelf ook gehad had toen kpn gebeld en die hadden mij het uitgelegd warm. het is jammer maar helaas kan ik je nie verder helpen als di.