Hottopic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Puffin, 11 mrt 2003.

1. Puffin

Puffin Fratercula arctica

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoe gemakkelijk het te implementeren is, gezien jullie een standaard forum software pakket gebruiken. Maar ondersteuning voor HotTopic zou best een welkome aanvulling zijn.

www.hottopic.nl

Op de site is een server-side script voor vBulletin te vinden op de download pagina.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is enorm onduidelijk wat dat Hottopic nu precies is? Staat gewoon niet aangegeven op die website :{ Ja berichtjes op MSN als er een reply is gegeven? Dunno, klinkt wel stoer :cool:

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal eerlijk zijn dat ik er niet op zit te wachten om elke keer via MSN berichtjes te krijgen als er is gereageerd.
    Als je zo graag dan op de hoogte wilt worden gehouden moet je de e-mail notification aanzetten.

Voor de MSN verslaafden is het wel leuk, maar niks voor mij!!

4. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    HotTopic is een tool waarin je met een snelbutton in IE een topic toe kan voegen aan het progje. Vervolgens polt de tool om de zoveel tijd via een apart script welke op de forum server moet staan of er updates zijn. Als er een update is wordt dit getoond door een MSN achtige popup en kleurt de icoon in de system tray rood op.

O.a. FokForum en Tweakers ondersteunen dit systeem en het werkt best goed. Het is een goed alternatief voor de email notification.

5. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt dus niet via MSN, het gebruikt alleen popups die lijken op die van MSN.

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En aan die pop-ups van MSN heb ik ook een hekel:p

7. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Hmn ultieme nutteloosheid lijkt mij, gewoon een brower met het betreffend topic open laten staan en zo nu en dan op f5 drukken werkt ook. :{

Deel Deze Pagina