Hour of Victory Releasedatum: Q2 2007 Ontwikkeld door: N-Fusion Uitgegeven door: Midway In Nederland vertegenwoordigd door: Contact Data Genre: Shooter Info: Screenshots: Gamepage Trailers: drie helden
daar heb je helemaal gelijk in. Vond ik ook al dat het erg op die africa campaign eruit ziet. Alleen vind ik dit wat drukkere stijl en dus lijkt het me ook leuker
Dit spel komt eind juni al uit! Waarom wordt er helemaal niet gepraat in dit topic? De vele filmpjes en screenshots zien er toch best aardig uit! Beetje in de stijl van Call of Duty...ben toch best wel benieuwd of dit een toppertje gaat worden
Bij gamekings zeiden ze dit: Het is gewoon bijna een fake van cod. En aan de plaatjes te zien lijkt het er ook f***ing veel op.
Achja , en COD is zo fel op MOHAA afgesteld... Doe normaal! Goed spel-> bek houden || spel dat nog niet uit is -> discussie || spel dat nog niet uit is maar wel over eenzelfde genre gaat -> afwachten
Lijkt ontzettend veel op de Afrika campaign uit COD2. Maargoed, als hij goed uit gewerkt word, zal ik misschien bereid zijn om eens te gaan kijken naar deze game.
Het is niet alleen maar de Afrika Campagne hoor...check de filmpjes maar. Ook sneeuwachtige gebieden...geen idee waar het zich afspeelt.
Wat een verrassing de demo staat niet online!???? Zou 30 mei komen, maar helaas we zijn weer voorgelogen!
Vanmiddag maar ff kijken of de demo erop staat. En dan kijken of het goed wordt, heb er wel vertrouwen in. En al die mensen die zeggen WWII komt mijn neus uit, hoefen het niet te spelen. Er zijn zat mensen die WWII leuk vinden en zien deze games graag uitkomen. WWII