Het lukt me maar niet om HOTD3 uit te spelen. Steeds als ik bij die maffe aap in zijn kooi zit (Met die lijken die naar benenden komen) dan kost me dat handen vol credits om daar uit te komen,terwijl de rest van het spel redelijk makkelijk is. IK speel overigens meestal wel met z'n 2en weet niet of dat veel uitmaakt??? Wat doe ik verkeerd ??? hoe maak ik die aap af zonder teveel levens verlies??? er zit toch maar een wapen in?,of zie ik iets over het hoofd ??? bedankt alvast
Je moet als een gek op de vuurknop gaan smashen om hem te verslaan. Elke keer moet je op een bepaald lichaamsdeel schieten, wat is aangeduid d.m.v. een cirkel, vierkant, etc. Suc6!
Aap was ook wat lastig om op handen of voeten te schieten, maar als je daar niet voorbij komt, dan ga je het erg moeilijk krijgen met de eindbaas. Tip, bij opties kan je moeilijkheidsgraad en levens instellen
Ja ik kom er wel voorbij ... maar uiteindelijk kost die hoeveelheid credits me na de hand de zogenaamde kop... Ik zal nog wel n's proberen.... Ik dacht misschien dat ik een stel powerups over het hoofd zag of zo,want die kom ik bijna niet tegen. Wat ook wel eens wil helpen is alleen spelen geloof ik... Bedank in ieder geval ...
Vaak zie je een ton staan die je omver kan knallen en dan krijg je of bonuscredit of punten. Als de andere speler gepakt wordt door een zombie en je helpt hem dan kan je ook credits verdienen. Verder moet je in het begin zo min mogelijk credits verliezen want bij de eindbaas sta je een kwartier te buttonsmashen en daar raak je toch flink wat credits kwijt.