als je deze game koopt krijg je dr dan een gun bij of moet je die apart kope as je dr een bij krijgt gaat ik m zekers kope maar anders laat ik m ligge
Ik wil niet die lelijke madcatz gun maar die andere (ben naam ervan kwijt) dus ik neem die game niet voordat ik die gun heb.
ehm daarmee beantwoord je mn vraag nie echt. ik vroeg of dr een gun bijzat. niet of ie lelijk is of nie
M2. Er is wel een andere gun maar dat is nog de vraag of die wel in Europa uitkomt. Ik hoop het wel want het is echt cool om op een tv te knallen. Wie kan mij trouwens vertellen hoe zo een gun werkt. Ik had daar laatst hele discussie over met iemand. Maar ik weet het nog niet ( en te lui om het op internet te zoeken)
zit r nu wel of niet een gun bij house of the dead ik wil gewoon ff een antwoord op die vraag dit is frustrerend dus kan iemand gewoon ff zegge of dr standaard bij het spel een gun zit of nie
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten, op de nintendo had je er ook 1 maar ik begreep en begrijp nog steeds niet hoe dat nou werkt of kan werken.