How Serious is Sam?

Discussie in 'Algemeen' gestart door metzman, 11 jun 2003.

1. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de review op XBW.nl gelezen over de XBOX versie van Serious Sam en die was erg positief, maar verder was het zo stil rond deze game, ik was erg benieuwd over de meningen van jullie gamers (Die hem dus hebben) Is het lang houdbaar, zijn de controls relax en is de Co-op het allemaal waard? Graphics boeien mij niet zo...

Tell ME!!! :D

2. [:.Raiden.:]16

[:.Raiden.:]16 Gamer 4 Life

Leuk Bevonden:
    0
    goed

hij is redelijk goed
    het geweldige is dat de vijanden op je afstormen als of ze gek zijn het is een goed spel als je van fps houd

3. oke, ik begin bij de graphics, die zijn zeer matig, de controls zijn oke, zelfde als UC, gameplay 6 en replay 6 en het verveel snel. het is geen FPS, maar een shoot em up FPS, is die 60 euro ec ht niet waard. baggere game.

4. [:.Raiden.:]16

Leuk Bevonden:
    0
    controls zijn ook goed

5. [:.Raiden.:]16

Leuk Bevonden:
    0
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Leer deze knop eens gebruiken [:.Raiden.:)16 :)
    Alleen aan een antwoord als "Gammo" hebben we niks hè

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb me er goed me vermaakt. De graphics zijn helemaal niet zo goor als in de review staat. Maar zijn wel degelijk. In iedergeval je bent wel een poosje bezig met de game. Je moet hem natuurlijk niet op het allermakkelijkste hebben. Er zijn zo rond de 38 levels die later steeds groter worden. Er zit ook wel humor in waar je soms om moet lachen wat die gast nou weer zit uit te kramen. En net als wat Raiden 16 zegt, het is geweldig als er honderden vijanden op je af komen gestormt en dat je dan je minigun pakt (vind ik zelf één van de lijpste geweren kwa vormgeving en wat hij kan). Bij mij was het gevoel ook goed bij de wapens, dus als het wapen er bruut uitzag dan knalt het ook bruut. Het speeld voornamelijk in die egyptische tijd en je hebt grote open ruimtes. Co-op is ook geinig om te doen. samen met je vriend of broer of hoe dan ook. De controls zijn een eitje. Zelfde als Halo alleen dan is het springen op de linker trigger omdat je toch geen granaten hebt. Ik zelf vind het zo wat beter dan halo. Omdat er veel actie is gaat het draaien sneller. En er zit ook auto aim op dus vaak mis je niet. Vooral de eindbasisen zijn geinig om met het zware geschut aan bagger te schieten. Ik zal zeggen als je dan FPS houd waarbij je het verstand op nu kan zetten en lekker raggen, dan kan ik je deze zeker aanraden.

8. beter dan halo? jij bent gek.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen heeft zijn eigen mening. En die dien je te respecteren.

Serious Sam is een heerlijk spel, lekker co-op monster blazen die maar BLIJVEN komen! Echt master, ook de eindbazen zijn heel erg cool. Maar ik heb dan ook de review op onze site geschreven! :+

Graphics zijn poep vind ik zelf, maar ben daar meestal nogal kritisch over.

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nou je begrijpt het al dus ik hoef niet zoveel meer toe te voegen maar het is echt alleen leuk als je ervan houdt om achter elkaar rare monsters af te knallen zonder ook maar 1 hersencel daarbij te hoeven gebruiken...

11. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch dat hij de CONTROLS beter dan Halo vindt

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, het zijn de controles niet de game natuurlijk zelf :D

13. okay, i will respect the mening van andere mensen, sorry hoor dicators van het xbw. (moderators) en darwinkduck jij bent ech kewll.

14. rare reply of niet hierboven. snap er ook niets van>

/Mod

Euhm, lukt 't een beetje ?
    Als je nou gewoon ff nadenkt voordat je post komt er misschien iets nuttigs te staan...
    Door dit soort posts boekt het forum geen echte vooruitgang hè.

Gewijzigd door Dioga

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Serious Sam ook wel leuk,ongecompliceerde fun, multiplayer tegen elkaar is echt niets aan,maar vooral de singleplayer en de co-op is echt vep

btw,wat vonden jullie het beste secret,ik van dat in een van de laatste levels je al die graven kan opendoen en die maffe gastjes eruit komen en die gaan je dan volgen

16. mischa

mischa Guest

wel leuk maar niet uitzonderlijk, ik was het na een paar dagen beu omdat ik het al op de pc had gespeeld :cool:

Deel Deze Pagina