heey allemaal ik heb een vraagje: ik heb het Spel Harry Potter and the Order of the Phoenix sinds 2 dagen, maar het werkt niet helemaal zoals het zou moeten werken In het begin loopt alles goed, maar als ik 5 minuten speel dan lijken alle textures door elkaar heen te lopen, mensen verschijnen met punt hoofden, en stukken van muren hangen gewoon vreemd in de lucht, waar je wel door heen kan lopen trouwens. ik wou er een SS van maken, maar dit kreeg ik helaas niet voor elkaar heeft iemand een idee wat t probleem zou kunnen zijn ? groeten jasper specs van mijn PC: Nvidea XFX GForce 6800 Ultra Amd Athlon 64 X2 Dual core 4600 + 2048 MB Ram geheugen Asus A8N Sli Deluxe
Drivers inderdaad, maar aangezien het pas gebeurd na een paar minuten denk ik eerder dat je grafische kaart te warm wordt of je grafische kaart binnenkort de geest gaat geven. Check eens naar de temperatuur via het control panel van je driver.
jep, klinkt als artifacts door de warmte van je videokaart Zalman koeler opgooien of een nieuwe kopen
Of misschien al beginnen met eerst de case eens open te zetten en ook het stof uit de koeler dan en zien of de koeler nog goed erop en vast zit.
ik heb de Fan van me Video kaart koeler door gespoten met Pers lucht, alles weer aangesloten, en nu loopt t spel wel goed thnx allemaal van mijn part kan die dicht
ja ik had nog een busje perslucht staan, dan kan je alle stof weg blazen, dat werkt 100x beter als de stofzuiger (doe t wel buiten want t geeft een rotzooi)