Ik kan er maar niet uitkomen of ik er foto's mee kan afdrukken op fotopapier. Ik snap er voor de rest ook niet veel van maar ik moet dit even weten, ik heb overal gezocht op het internet maar ik kan niks te weten komen. hier wordt ik ook niet veel wijzer van. Als er een oplossing is gooi ik hem wel dicht. Elp
Hier zijn de manuals (nerderlands in pdf formaat) http://search.hp.com/gwnldut/query.html?la=nl&qt=D 145&col=gwnldut ccnl /edit staat op de verkeerde plek ----> overig
kleur: tot 2400 x 1200 dpi op premium fotopapier Dit betekent dus van wel. Nu kan ik me vriendin eindelijk gelukkig maken met een mooi kaartje die ik gefotosoept heb. Aanbid Cool Trickle en sla hem tot Moderator van de maand. Elp
Jep, Zelf een korte blik op de specs geworpen. Wel raar dat ie zwart/wit minder dpi afdrukt dan kleur
Daar haal je me woorden uit de kast die ik niet snap. Mijn intiligentie bij printers is erg laag, ik denk dat de premium fotopapier wel bij de vewa te koop is. Nogmaals bedankt en voor mij mag je deze topic deleten. Elp
was dat? Niet erg raar, zwart/wit is meer een extra functie dan een gewone functie, en zwart/wit betekent ja/nee.. Dus daar wordt naar een pixel gekeken of het kleur bevat of niet, zo ja, dan zwart, zo nee dan wit.. Hierdoor gaat je dpi drastisch achteruit..