[XOne] HUB/SWITCH of Router

Discussie in 'Games' gestart door tha messenger, 29 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 1 computer met een ADSL-modem. Ik ga xbox live nemen en wil dus een netwerk maken.

Kan iemand mij vertellen wat de beste manier is, ik wil zonder dat de PC aanstaat kunnen gamen, en ik moet ook tegelijk op beide kunnen internetten.

Wat is de goedkoopste/snelste/beste manier?

2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Switch, snel en vooral goedkoop, heb een maand geleden een 8 poorts switch voor 30 euro gekocht, wel even een software matige firewall op de aangesloten pc's installeren.

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    router is het beste, maar als je minder wilt uitgeven kun je voor 15 euro ook al wel een goede switch vinden.

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Met alleen een switch kun je (waarschijnlijk) niet tegelijkertijd met PC en Xbox op internet zitten. je hebt waarschijnlijk een router nodig, maar dan is het wel handig als je even vertelt wat voor spullen je hebt en wat voor abonnement.

Zo lang dat geheim blijft kan niemand je het juiste antwoord geven, en degene die pretendeert dat ie dat wel kan denkt waarschijnlijk niet verder dan het puntje van zijn neus... ;)

5. Nick666

Nick666 Punks not deAd!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt alleen een Router nodig en Xbox Live om online te kunnen?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nja, als je router meer ports heeft ... meestal zit er maar 1 port op dus heb je een switch of hub nodig om het verkeer te regelen ;)

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dit gaat helemaal nergens meer over. het antwoord op dit soort vragen, "welke hardware heb ik nodig voor Xbox Live", staat in de FAQ. Kijkt u daar dus maar eens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina