weet iemand wat er op de release lijst op Micromedia bedoelt wordt met :triple halo pack? k kan ff de link niet vinden naar hun release lijst maar die zet ik er even bij als ik vanavond weer thuis ben. t eerste spel voor de 360 staat 28 oktober op de stoep volgens hun releaselijst... Tony hawks wasteland
zou dat het zijn 1,2 en de maps.....hey maar wacht es.... volgens mij zag ik hem staan bij de 360 release lijst... dus dat zou dan Halo1 halo 2 en de maps voor de 360 zijn....
.. is al een tijdje geleden aangekondigd in de doos zit Halo, Halo 2 en de Halo 2 Map Pack Nee deze is gewoon voor de xbox ... de games kan je ook spelen op de xbox 360 natuurlijk, omdat deze back wards compatible is
en kijk als je gezocht had ... had je deze thread ook gevonden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=75450 TIP! kijk even naar dit filmpje Posting and You!
Hey Fardo, er bestaat een edit-knop voor het geval je dit nog niet wist ... Ik d8 btw dat je een HD voor je 360 nodig hebt om hem backwards compatible te maken
owja oops, logisch. t is pas mn 16de post... maar zijn ze er nou al uit of alles backwards compatible is of weten ze dat nog niet.. Laat me raden dat mag ik ook opzoeken?
er zit back wards compatability op (als je de premium system hebt...dus met hdd) en ja kan je ook vinden