Hulp bij assassin`s creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bavihoane, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hey ik heb Assassin`s Creed al uitgespeeld en ben nu bezig alle flags te verzamelen.
    zit nu alleen vast in de kindom!!

er is op een gegeven moment een stukje waar ik een flag niet te pakken krijg!
    helemaal in het zuiden van de map. heb je ruines staan.. daar aan de zijkant staat een hele hoge muur.
    waar een flag op staat, (die heb ik) maar ervoor hangt er ook nog 1tje boven een vrijstaande pilaar.
    hoe kom ik daar bij?

Als ik van de hoge muur afspring kom ik er net niet bij..
    please help

in de assassin`s creed topic werdt niet gereageerd. dus plaatste ik hem hier maar:confused:

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hebt inderdaad gisteren dit ook gepost in het Assassins Creed Hulp Topic, maar als je dan na een dag geen reactie krijgt hoef je echt geen nieuw topic aan te maken hoor. Gewoon even wachten tot iemand antwoord geeft. :)

Ik heb inmiddels antwoord gegeven in het topic, ik wist eerst namelijk ook niet hoe ik die kon halen, maar ben daar achter gekomen. :)

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk is op youtube of effe google. Maar je moet gewoon wachten op een reactie in het AC topic hoor ongeduld :p

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De uitleg is immers gegeven in het Assassin's Creed Hulptopic. Blijkbaar moet je bij het springen B ingedrukt houden zodat je je aan de richel vastgrijpt. :) Ik wil je dan ook weer terugverwijzen naar die thread, want dit topic is dubbelop en gaat daarom op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina