Ik weet dat de meeste het spel Eragon niets vinden maarja ik heb het gekregen en kan er weinig aan veranderen. nu speel ik niet zoveel game's en ben dus ook niet zo ervaren maar ik heb een probleem met het spel Eragon. ik kan de monsters niet dood krijgen in het stadje carvahall..level 2, volgens mij. die 2 monsters zitten achter een hek en ik kan er niet bij en ik kan wel een hele zooi pijlen naar hun schieten maar dat werkt ook niet, dus iets doe ik verkeerd is er iemand die mij kan zeggen wat ik moet doen om die monsters te doden?? Alvast bedankt_0/
Bij de demo kon je de hulp van een draak inroepen voor dat soort klusjes. Verder gecondoleerd met je cadeaux.
thnx voor alle reactie's! ik heb op die gamefaq.com site gekeken en daar stond de hele walk trough. dan is het spel nog gemakkelijker. als ik hem uitgespeelt heb dan gebruik ik hem als onderzetter, heb trouwens nog meer van die orginele onderzetters
Spoiler haha,, had dit spel 1 dag in huis.. ben tot de level gekomen waar je de draak moet redden omdat die onder puin boomstammen vast zit