Ik weet niet wat je bij lv. 1 al moet doen ( bij het strand) Ze zeggen '' fire on the bunker'' ? Moet ik op die flesjes schieten waaruit rode vlam komt ?
Je moet je soldaatjes toch dekken, dus idd schieten op die bunker. Met links mikken en schieten maar.
Volgens mij wel maar weet niet zeker, heb hem niet voor de ps2 gehaald omdat ie op de xbox uitkwam. Niet echt een must have imo. Wel grappig maar niet meer dan dat.
Ik heb de PS2 versie gespeeld.. Het 1ste level is precies hetzelfde dus het hele spel is een poort. Erg jammer omdat de game een half jaar later verschenen is..
Maar waar zijn die flesjes ( war rode rook)uit komt, moet je daar niets mee doen ? En is de bunker die plaats, waar die vijndan zich verbergen
Die rode rook hebben ze gemaakt in de Xboxversie om aan te geven waar die soldaatjes zitten die je moet redden. Precies omdat veel PS2 gamers met datzelfde probleem zaten waar jij nu mee zit. Je moet die vier mannetjes dekking geven zodat ze het strand op kunnen lopen. Hierna moet je een mannetje die helemaal rechts zit dekking geven zodat ie met explosieven ergens heen kan lopen en dan wijst het zich vanzelf. Hoe je nou vast kan zitten hierbij snap ik niet hoor, ik heb het ook gewoon zelf gevonden.
Bedankt !! PS: maar die vijanden in het gebouwthes achter de prikkeldraden, gaan moeilijk dood. Ik schiet op ze hele tijd, maar ze gaan niet dood
Volgens mij gaan ze helemaal niet dood. Je moet gewoon dekking geven aan je compagnie, thats it. En als je dan eenmaal binnen in die bunker bent kun je van dichtbij wraak nemen.....
Volgens mij gaan ze wel dood en komt er iemand anders staan. En anders wat Stijn zegt, dat kan ook, vrij aannemelijk zelfs. Ik vind het alleen leuker om het zo te zien dat ik ze kaput schiet, is wat stoerder.