Ik zit vast bij Arkanghthand, je moet daar een "Dwemer Puzzle box" vinden in die grotten, alleen zo gauw als ik naar binnen ga, vallen die mijnwerkers mij aan. De eerst 4 versla ik nog maar dan ga ik dood. Kan iemand mij vertellen waar ik die puzzle box kan vinden? 1000 maal thnx remco320
Als je binnen komt kun je via rotsen naar beneden daar staan een paar mannetjes als ik het me goed herriner . Als je die hebt afgemaakt zie je een deur maar daar boven zit nog een verdieping, dus je moet een beetje klimmen en daar naar binnen gaan daar staat weer zo'n debiel en dan ligt de puzzlebox in een stelling. ik hoop dat je hier wat mee kan
Hey, zit op het zelfde punt. Heb heel dat gebied uitgekamt maar niks gevonden dus ff kijken of ik hem nu wel kan vinden.
Ja, ik wel . Als je een beetje goeie speechcraft heb en mercantile komt t wel goed. Koop bij die alchemist altmer in Balmore wat shit van bijvoorbeeld 400 gold. Koop het voor 350 gold en verkoop t voor 450 gold. Zo ga je steeds door met hogere bedragen enzo totdat je ongeveer 3K heb. Daar kan je wel leuke dingetjes mee doen dacht ik zelf Of in de Mage guild in Balmora heb je een tafeltje met allemaal van die soulgems, 1 daarvan is 6000 gold. Als je hoge sneak heb moet je em wel kunnen pakken. Dan kan je naar Caldera gaan en naar het orc huis met de scamp erin, die koopt alles van je en heeft 5000 gold te besteden. Dat is wel handig voor in t begin.
Ik weet niet of je al lang bezig bent, en wat voor level je character heeft. Maar de beste manier om aan geld te komen, is door tombs en caves te plunderen. Je vind in deze plekken veel wapens, die je kunt verkopen. Op de volgende manier verdien ik mijn geld bij elkaar 1) Mark voor Creeper in Caldera (Creeper is een scamp die je in een van de gebouwen in Caldera kunt vinden) 2) Zorg dat je wat repair hamers hebt. Ga naar een Tomb of Cave en plunder deze 4) Zorg dat je alles meeneemt (vooral de wapens). Als er meer in de tomb/cave ligt dan je kunt dragen, dan moet je alles op een centraal punt bij elkaar leggen. Als je klaar bent met de Tomb/cave kun je alles ophalen. 4) Recall, repareer alle wapens, en begin te verkopen. (creeper betaalt de volle pot + 10%)