Nou ik krijg dus xbox live. Maar ik heb gehoord dat je daar een creditcard voor nodig hebt. En dat ,,per jaar betalen'' en ,,2 maanden gratis'' daar snap ik ook niets van. Mijn moeder wilde ook geen risico's nemen met die creditcard. Ik ben een 13 jaar oud jongetje en ik snap er niets van. HELP. *) Ik weet dat er meerdere xbox live threads zijn. Maar ik wist niet waar ik het moest vragen dus ik heb maar een eigen draad geopend.
oke over het eerste jaar hoef je je geen zorgen te maken. bij het starterspakket dat je koopt zit een jaar en dat gaat dus niet van je moeders credit card af. dat is gewoon het paket dat je koopt. na dat jaar kun je kiezen voor OF een nieuw jaar voor ik d8 60euro, OF een maand voor 7 euro ofzo. zoiets. maar het eerste jaar geen problemen dus.
Idd. het gaat niet van de CC af, maar ik denk dat het probleem van zijn moeder, het vrijgeven van de CC gegevens betreft. Je moeder kan gewoon aangeven of je betaalde content mag/kan downloaden, maar voor het aanmelden heb je sowieso de creditcard gegevens nodig. Ik ga de ze thread sluiten maar zal nog even een aantal links hier neer zetten, zodat je moeder misschien even rond kan kijken. Grtz. Rinus Interessante link