[HULP] Controller kapot, of toch niet ????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door deNeut, 20 jul 2002.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb even een vraag over mijn controller,

Soms druk je geen een kant op maar blijft hij bijvoorbeeld continu naar boven bewegen/rijden/iets dergelijk.
    Ik heb het eigenlijk alleen nog maar gemerkt bij DOA3, dus dan blijft je ventje constant naar boven/beneden lopen =( .
    Ik had dit ook wel eens bij de N64-controller maar daar had je een knoppen combinatie om het weer te corrigeren, is dit ook mogelijk bij de Xbox-controller of is hij kuduuk.

Als iemand mij kan helpen ,

graag ;)

2. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook wellis gehad, gewoon ff controller er opnieuw in doen

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb ook al 2 keer gehad dat je bij halo naar een ander menu gaat dat geen enkele knop het meer doet. dan mag ik het spel opnuieuw opstarten en thats it

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon een vastlopert. Dat ligt denk ik niet aan de controller, eerder aan de rest van de console....

5. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    In DOA3 heb ik het ook weleens. Vaak als je even start doet en zonder iets van knoppen of knuppels ingedrukt te houden weer op start drukken en is het over. Waarschijnlijk calibreert de xbox hem dan weer even opnieuw ofzo. Joypad eruit trekken is de volgende stap daarna als de start truuk niet meer werkt.

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Stom *PIEP* =( *PIEP* =( *PIEP* =( *PIEP* .
    De controller flipt nu bij elk spel (niks helpt) en er komen nu ook steeds meer krassen op mijn spellen/
    langere laadtijden/haperingen. Dus mijn controller en console beginnen kuren te vertonen. Hij is net 2 maanden oud/jong !!!!=(

Laatst bewerkt: 21 jul 2002
  7. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Als er krassen op je spellen komen, waarom heb je hem dan niet meteen laten repareren ? Mijn XBox krast niks !!!! Dat met die langere laadtijden/haperingen, dat had ik ook. Ik heb hem dan ook laten repareren. Met je controller is denk ik niks mis, dat is gewoon de console. LAAT REPAREREN !!!!:{ :{ :{

Deel Deze Pagina