Ik zit vast bij lvl 5 als je met da chinese vrouwke in een ronde kamer staat en je samen met dat vrouwtje op ladders moet klimmen (dat dat vrouwtje jouw moet helpen). Maar je moet helemaal naar boven toe en ik kom niet verder dan de eerste ladder. Daarna zie ik echt niet waar ik naartoe moet springen Wie o wie helpt mij?
wie heeft dat spel nou? *is toch slecht spel?* Probeer www.gamefaqs.com die gozers hebben het heeeel misschien
Whawhawhawhawhawha dat is nog zacht uitgedrukt dat ie slecht is hahahahah ik heb de demo en ik vind hem slechter dan slecht.
.... slecht?? Dit spel is dus echt goed!! Tenminste niet zo standaard als die crap die normaal altijd uitkomt. maarja gamefaq heeft niks over die game. Dus als je niks nuttigs weet te antwoorden antwoord dan niks
Zephryrus en t-xpe5: hou je commentaar voor je aub. Er zijn altijd mensen met een andere smaak die een game goedvinden, integenstelling tot anderen die hem niks vinden. Gaarne alleen nuttig posten en geen reacties als "stom spel, slecht spel" et cetera.
als jij weet waar ik t geheime zwaard kan vinden op eiland 1 dan kan ik verder en kan je dan mischien helpen als ik op eiland 5 ben & als je er dan nog niet uit bent vind t ook een leuk spel tot nut toe
Ik heb geen idee waar het eerste geheime zwaard ligt, die heb ik gewoon overgeslagen denk ik. Mijn eerste gewone zwaard kreeg ik op eiland 2