hulp gevraagd bij def jam 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 18 okt 2004.

1. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de story mode uitgespeeld voor 100%,maar nu zie ik dat ik nog wat trophies mis in mijn bekerkast,maar er zijn geen wedstrijden meer in de storymode dus mijn vraag is......kan ik die nog unlocken?????

2. Master Chief

Master Chief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Def Jam 2

Ik heb het zelf ook al uitgespeeld, maar je kan neit alle troffeen unlocken, omdat je daar niet genoeg wedstrijden voor kan spelen en dus niet genoeg punten om je skils op te poetsen, dat isnadelig aan het spel. Je kan echter wel een poppetje unlocken die alles vol heeft hij heet SUSPECT. _0/

Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  3. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    oh cool....jammer dan dat ik niet alles kan unlocken maar in ieder geval bedankt

4. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    JA ik heb hem ook uitgespeeld, maar nog niet alle mannetjes geunlocked. Hoe kun je die unllocken???

5. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    door verder te gaan met multiplayer....na elke wedstrijd in multiplayer krijg je punten en dan kun je mannetjes unlocken met die punten

6. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst dit spel van iemand gekocht. Tis wel cool enzo, maar ook best wel pittig. Ice-T krijg ik maar niet dood (kspeel op easy ). Het is zo frusterend . Heb je hem bijna dood, doet hij een vette combo zodat jij dood bent , it drives me f*cking crazy. Ik heb martial arts gekozen als vechtstijl.

7. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    martial arts is lastig om iemand mee KO te krijgen....beste werkt het om 2 keer te slaan/schoppen tegen ice-t, hem dan te pakken en tegen de muur/touwen/publiek te gooien, als het publiek/touwen hem terug duwen kan je met de A-knop(en evt een richting met de linker stick) nog een leuke aanval doen.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dom dom dom dom:9, martial arts is de slechtste vechtstijl om in het begin te kiezen. In het begin is streetfighter het best omdat je dan een haymaker hebt en makkelijk iemand K.O. kan krijgen. Later is martial arts wel handig i.v.m. de snelheid die je daarvan krijgt. (kan je goed snelle combo's doen;))

9. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 't ook al uit...maar kan je ook die super combo's (ik denk dat 't "Blaze" combo noemt) uitvoeren als iemand neerligt?...Ik kan ze alleen maar uitvoeren als mijn tegenstander recht staat...Maar hoe kan ik ze nu uitvoeren als hij neerligt?

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dude ik weet nie waar jij het over hebt hoor, ik heb al 2maal de storymode uitgespeeld op normal en je kunt wel gewoon al je stats volkrijgen als je vrijwel geen blazin moves koopt (of in ieder geval goedkope) dan kun je gewoon al je strength,speed e.d. gewoon helemaal volkrijgen (is bij mijn poppetje ook) en je kunt gewoon alle troffeen unlocken (waarom zouden ze anders die troffeen maken |:- ) maar sommige zijn gewoon heel moeilijk te unlocken (bijvoorbeeld die van beat the first 10 fighters under * zoveel minuten)

11. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

Deel Deze Pagina