hey, ik zit nu vast bij The thing bij het checkpoint The control room. je komt daar in een ruimte te zitten met een soort gigantische alien...ik kan daar de stroom aanzetten zodat dat beest onder stroom komt te staan...je ziet hem dan wel iets verslappen maar het helpt helemaal niks!! ik heb bijna mijn hele shotgun op dat beest leeggeschoten en het tig keer onder stroom gezet maar niets helpt...zelfs granaten helpen niks ik had nooit gedacht dat ik nog eens naar xboxgame help/cheats zou gaan voor hulp, maar dus toch ik zit er nu al een week en ik weet het echt niet meer weten jullie een oplossing??
hulp 1 je kunt granaten over de kist gooien als je er genoeg hebt 2 je hebt een doorgang naar de alien ga vlak naast de kist staan zo dat hij je niet raakt en jij hem kunt beschieten met alles dat je hebt de tweede is het makkelijkst
Re: hulp 1= heb ik al eens geprobeerd maar dat helpte niet....ik gooide ze wel maar gewoon voor het monster neer 2= welke doorgang? er staan wel 2 kratten op elkaar gestapeld met een minispleetje maar ik kan me haast nie voorstellen dat je dat monster zo echt goed kunt raken. moet je ook niet iets met die stroom doen? want als je voor dat monster doorloopt, is er zown paneeltje en als je dat indrukt staat die allien onder stroom
let niet op mijn betweterge woord gebruik (in die thread) http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8299&highlight=thing
thanx, ik heb dat monster nu eindelijk verslagen maar nu heb ik weer een nieuw probleem..... als ik dat monster heb verslagen gaat er een bom af en daar vlucht ik voor...zo gedaan, maar in het volgende gedeelte beginnen de problemen... dan moet ik namelijk een soort loods gaan onderzoeken, heb ik gedaan alle vijanden uitgeschakeld ventje gered, grenade launcher gevonden...en dan? ik heb echt alles afgezocht maar weet nie waar ik nu heen moet...
laat maar zitten ik weet al wat ik nu doen moet heb ut zelf al uitgevonden een moderator mag hier nu een slotje op doen, want ik weet nie zelf hoe da moet