Goedemiddag, ik heb laatst een controller for windows in huis gehaald. Werkt perfect. Daarnaast heb ik nog twee gewone controllers voor de 360 liggen (wireless). Dus gewone console controllers. Nu wil ik meerdere controllers aan mn pc hangen (uiteraard ook gewoon draadloos) maar wil daarvoor graag de gewone console controllers gebruiken. Helaas lukt t me niet om de controller te laten werken Kan iemand me helpen? Ik heb dus ook al zo'n usb receiver liggen. (en maak gebruik van de drivers die op de CD staan bij de windows controller. bedankt!
Wellicht heb je hier wat aan http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/accessories/xbox-360-wireless-gaming-receiver-windows ?
XD oeps retard alert.. Ik had al geprobeerd met dat knopje op de voorzijde te synchen of wat t dan ook doet, maar in die guide staat dat er ook n knopje op de receiver zit haha *oeps* bedankt voor de snelle reacties! ik zal volgende keer gewoon even uit m'n doppen kijken goed weekend!
Graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben post gerust, en wij proberen er antwoord op te geven.