Hulp Gevraagd !!!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door deNeut, 9 jul 2002.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het , er bestaan al veel threads over Surround sound, maar dit is ietsjes anders :D.
    Ik heb een tv met 1 skart-aansluiting, een xbox met dvd-kit en een normale xbox scartkabel.
    Mijn stereotoren is een oude, een akai AC-M50.
    Mijn vraag is: Kan ik daar surround sound op aansluiten.
    Ondersteunt hij dolby pro logic of zelfs dat niet, hij is heel erg oud (dolby digital zo en zo niet :D).
    Ik heb in een boekje lopen bladeren en ik heb eigenlijk niks kunnen vinden.
    En als ik een nieuwe set zal kopen, is de creative dtt3500 een goede keus, hij mag niet deurder zijn dan 300 euro.

Laatst bewerkt: 9 jul 2002
  2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ga je nou op een Xbox forum vragen of je versterker surround ondersteunt? Nou, misschien ben IK gek (dat weet ik wel zeker, trouwens), maar volgens mij klopt er hier iets niet.

Probeer eens een Akai importeur te vinden, of zo, en waag er een telefoontje aan. Lijkt je dat niet veel slimmer?

PS: Volgens mij ondersteunt je Akai alleen Dolby Surround als je hem in grafische mode zet.

Duh! :)

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Met een "gewone" SCART-kabel bedoel je waarschijnlijk dat goedkope composite aanhangsel dat je bij je box krijgt? FF voor de duidelijkheid, dat is geen SCART. Als het een ouwe hifi is ondersteunt ie waarschijnlijk geen surround. Tip; lees het boekje.
    Je kunt denk ik wel die tulpstekkertjes van die kabel gebruiken voor gewoon stereo geluid over je speakers.

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil deze thread wissen, maar als ik dat wil doen zeggen ze dat ik daar geen toestemming voor heb :mad:

Deel Deze Pagina