[Hulp Gezocht]Belkin Disconnected

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NtrMission, 5 aug 2008.

1. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Het voorval doet zich wel al langer voor. Men computer die disconnected van het internet. Opzich niet erg, want hij zocht direct naar het netwerk. Het duurde welgeteld 5 seconden. Maar de dag van vandaag disconnect hij om de 10 min. Ik moet dan ook elke 10 min. een nieuw netwerk laten selecteren. Redelijk annoying, als je het mij vraagt. De router waarmee ik werk is van Belkin. Informatie nodig? Ask it :)

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, die van mij doet dat ook inderdaad. iemand heeft mij ooit wel eens uitgelegd waarom dat is en zei dat het in te stellen is in je router, maar heb het niet kunnen vinden. heeft iets met het beperken van netwerk verkeer te maken.

3. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik best raar, want we zitten met 1 computer, 1 laptop en 1 xbox op diezelfde modem. Op de laptop en Xbox hebben we geen problemen maar net op mijn pc hoeft hij weer raar te doen. Heb trouwens iets ondekt ..

Er is een Wifi die op kanaal 11 staat. Mijn Belkin staat op datzelfde kanaal. Misschien verstoort dat het netwerk?

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit eerder ook, mijn internet vloog er elk uur 5 minuten af. Ik heb het probleem verholpen door nieuwe drivers voor mijn router te installeren.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Firmware van je Router updaten, en inderdaad als er twee WIFI zenders op hetzelfde kanaal staan gaat dat natuurlijk fout, dus moet je er 1 veranderen :+

6. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie die firmware vandaan gehaald? Ik ben niet iemand die direct de firmware gaat installeren op een "onbekende" website en op de officiƫle website vind ik hem niet. Ik heb een Belkin Wireless 54Mbps Desktop Adapter. Hartelijk dank :)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

Deel Deze Pagina