Hey mensen, Ik heb dringend hulp nodig. Ik zit nu in episode 4,,,,,weet ff niet meer hoe ie heet. Maar anyway, ik kom bij de baas, een of een ander raar beeld dat steeds wild met zijn armen zwaait en steeds heleboel kanonnen en bommen afvuurt. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik em ooit het zwijgen opleggen? Ik ben nou al een uur bezig die mormel neer te halen, het wil maar niet lukken. Ik schiet de hele tijd totdat zijn levensbalk bijna op is, maar daarna kan ik niet meer op em schieten. Dus ik moet de hele tijd zijn stralen en armen ontwijken. Daarna lukt nietst meer. Kan iemand mij hier mee helpen? By the way, PDO is echt prachtig!
idd.. Killerbee heeft gelijk.. Op je radar zie je dan 2 blauwe pijlen verschijnen , dat betekent dat je langszij moet naar de achterkant. Daar schiet je weer, en vervolgens moet je ook weer terug na een paar keer heen en weer heb je hem wel dood.
okee, zo moet ie: Je neemt de heavywing (of base wing als je niej goed kan ontwijken) en mept zoveel mogelijk uit zun oog totdat hij goed actief wordt, ga dan even schuilen naast hem en kom dan terug.. máár wordt de laserbescherming ofzow van da ding actief, moet je 2x speeden, duz agter hem zien te komen, en de light wing nemen, en al die rondjes beneden neerschieten en tussendoor de raketjes (is makkelijk) afschieten. Dan snel terug, en met heavy of base op het oog knallen, en zo doorblijven gaan. (dus wordt laserbescherming weer actief, even achter hem, knallen knallen knallen, en dan weer terugkomen) de special van heavy is hier erg sterk, en alleen op oog gebruiken.