mensen ik weet dat er al een routertopic gemaakt is en ik heb hem doorgekeken, maar ik werd er zo dol ( ) van dat ik deze maar aanmaak... ik hoop dat jullie er geen slotje opdoen voordat ik weet wat ik hebben wil. Ik heb een ADSL verbinding van tiscali, met een goede snelheid, ik wil dus een router hebben, maar wel 1 met 3 uitgangen, --> ..................internetverbinding ............................| .........................Router ..................|..........|..........| ..................PC........PC........xbox ik heb nog geen live maar daar schaf ik wel een xbox voor aan dus help me alsjeblieft Ik zoek hier een goed modem voor, het lijstje op xbox.com wordt ik helemaal dol van en geef me aub geen routershop want dat was ook maar raar Ik zoek dus een goede router hiervoor en een (niet online)winkel waar ik hem kan gaan kopen (liefst omgeving dordrecht rotterdam) harstikke bedeankt
nee... misschien... ja ... hangt van je provider af, maar ook daar over kan je antwoord vinden in de router thread
hehe, fardo is van de router tread ja ik zal nog ff kijken, maar deze is lekker goedkoop dus ik weet bijna zeker dat ik deze ga kopen nu alleen nog maar mn cube verkopen, xbox kopen samen met router en live en ik ben good to go
misshien kun je hem toch beter bij een computerboer halen, heb namelijk ook dezelfde roeter en heb hem voor 45 eurotjes
staat ook allemaal in de router thread :{ ... maar ja we zijn aan het herkauwen ... en deze info zal men niet meer terug kunnen vinden met de zoekfunktie ach ja ... en onthoud ... goedkoop koop is vaak duurkoop
jep maar het is mn pa's geld en hij koopt niet graag online ik doe wel een of ander smeerpraatje en dan kunnen we er eentje halen bij dixons harstikke bedankt iedereen i got all the info i need