Hulp met Crimson Skies

Discussie in 'Algemeen' gestart door patsem, 1 nov 2003.

1. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    O.k Dit is het geval. Ik ben nog bij het begin en zit nu al vast |:- .

Ik heb eerst een dogfight gewonnen. Daarna heb ik die fuel drums op het strand vernietigt en toen heb ik die AA guns bemand.

Dat alles is prima verlopen. Ook heb ik die race gehaalt, maar nu ?

Hij blijft bij mij zeggen dat ik Sea Haven moet verkennen maar ik zie verder niets intressants. O ja ik heb ook al dat andere vliegtuig gepakt (buldog ofzo iets). En toen ?
    Ik kan alleen nog die race voor de tweede keer doen maar het lukt me niet om dat sneller als de eerste keer te doen.

Zie ik iets over het hoofd?

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    je moet gewoon alle missies doen die er op dat eiland zijn, dan kom je vanzelf wel verder alle blaue icoon's met een $ teken heb ik ook gedaan,

3. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    O.k. Dan ga ik nog maar een rondje vliegen. Maar is het nou de bedoeling dat ik die race voor de tweede keer doe ?
    Of kan je zonder dat te doen ook verder ?

Btw. Thanx voor de snelle reply m8

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    393
    Je kan ook verder zonder de race weer te doen.

5. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad. Ik ben nu al weer een stuk verder. thanx

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit daar ook vast. Als laatste missie heb ik in de Pandora al die vliegtuigjes neergeknald en die andere zappelin. Toen ging ik nog wat rondvliegen en kon alleen nog maar die race, maar dan moest ik mn record breken en die redde ik alsmaar niet. Dus ben ik mijn schip maar ingegaan, en dan kom je in die lobby zeg maar, waar je je schip kan kiezen, en dan staat er precies wat er de vorige keer ook stond, dus ik moet die missie opnieuw doen. Ik begrijp daar echt niets van.

7. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is staat er ergens op het strand een vliegtuig die je kan pakken. (Buldog). Daar is ook nog een missie. Is een apart tekentje.

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die Bulldog die wissel ik weleens want die heeft een handige shotgun in huis om die andere vliegtuigjes mee neer te leggen.

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk eens boven op de Pandora voor een blauw rondje? Deze moet je doen als je Big John gevonden hebt.

Deel Deze Pagina