Ik heb ff een vraagje: Bij midtown ben ik die paintjobs aan het verzamelen en nu ben ik in Paris er een tegengekomen waar 3vraagtekens bij staan. Welke auto moet ik voor deze gebruiken en hoe kom ik bij het spuitbusje? Hij zit vlakbij het louvre. Alvast bedankt.
Gewoon een snelle. Je moet gewoon lang de Seine gaan rijden en dan vol gas over die trappen omhoog. Dan heb je hem vanzelf. Als je deze hebt gepakt heb je niet een nieuwe paintjob, maar een nieuwe auto. Dus welke auto je pakt boeit niet. Zolang hij maar snel genoeg is om dat ding te pakken.
Ik zou voor de Koenigsegg CC gaan, dan helemaal aan het einde beginnen als het ware en dan rijden, heel hard rijden en het trapje goed opgaan, je krijgt trouwens dan zo'n Asp: heb hem gisteren unlockt.
Ik zou even op GameFAQs kijken. Daar staat een .txt bestandje waar alle paintjobs uitgelegd worden. Is handig!
Kerel, daar vraagt hij toch niet om? Hij zegt dat hij bezig is om die paintjobs te verzamelen. Niet om lekker lame een handleiding te volgen. Verder is dit forum er niet echt voor bedoeld om door te linken naar andere hulpsites.
Die vraagteken spuitbussen zijn paintjobs voor bonuswagens, dus zonder die bonuswagen heb je d'r niets aan
Ehhm, die vraagtekens zijn die bonuswagens zelf hoor, door door die vraagtekens heen te springen krijg je ze. Je moet het alleen wel ongeveer 50 keer proberen voordat het lukt