hulp nodig: Beyond good & evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door roytjuhxboxfan, 21 okt 2004.

1. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    K heb (weer) effe een vraagie over Beyond good & evil, k zit nu in het slachthuis en nu moet ik een soort stroomdeur open maken maar hij heeft geen stroom (even voor alle duidelijkheid dat is na die 3 bewakers waar je van boven komt en ook na die 2 bewakers voor de eerste parel)

Mijn vraag is dus: Waar haal ik stroom vandaan? :confused:

Alvast bedankt, Roytjuhxboxfan

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Als je even duidelijker beschrijft waar je precies zit... (je zal waarschijnlijk een fuse moeten zoeken... of een stroomkabel tegen het apparaat aanzetten)

zoek anders is, er is nl ook al een bg&e thread waar (alles?) instaat

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Is dat bij dat punt daar waar je als je dan een bepaalde gedeelte komt bij een soort van fuse generator dat er dan van die maffe beesten uit een ding komen (open slaande deur)

Ik snap je uitleg ook niet echt,
    heb je al tegen een soort van een eindbaas gevochten die heel hoog sprint en die later als je hem verslagen hebt naar beneden valt

4. roytjuhxboxfan

Leuk Bevonden:
    0
    ow owkeej dan zal ik het iets duidelijker uitleggen:
    ik zit nu in het slachthuis waar je dan eerst bij 3 van die soort robotten in een ruimte als je van boven een loopbrug komt en dan ga je door een deur en kom je bij een soort transportator die je naar boven kan laten zweven en dan zijn er weer 2 van die tegenstanders die je moet doden en dan erachter is een soort ruimte waar je het kan opslaan en waar een parel is en dan kom je in een soort kamer waar een groot apparaat staat en daarachter is een weg waar je dan stoom moet geven om weer verder te komen maar daar heb ik geen stroom ( ik heb nog GEEN foto gemaakt misschien dat dat ook help)

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  6. roytjuhxboxfan

Leuk Bevonden:
    0
    owkeej bedankt

Deel Deze Pagina