IK WIL EEN KUNG FU SPEL KOPEN VOOR OP DE XBOX MAAR IK WEET NIET WELKE???? HET SPEL MOET SERIEUS ZIJN, MAAR WEL GENOEG ACTIE ER IN! WIE KAN MIJ HELPEN!!!
Ten eerste: Zet je Caps Lock uit. Ten tweede: I-Ninja lijkt me wel wat voor jou. Ten derde: Deze draad zal geen lang bestaan hebben, denk ik.
TEN EERSTE: BEMOEI MET JE EIGEN LETTERTYPE!! TEN TWEED: BEDANKT VOOR DE NAAM VAN DE SPEL!! TEN DERDE: MISSCHIEN WEL!!!
weet iemand wel of ook een goed SCHIET SPEL hou er wel van {1e persoon} counterstrike & halo heb ik al miss zijn er nog wat leuke
En nogmaals; http://www.tothegame.com/relxbox.as...&filter=all Hier staat een hele lijst met alle games die al uit zijn, gesorteerd op genre .
Ha Xboxmen, Welkom op de XBW Fora. Ik wil je graag duidelijk maken dat, ondanks dat registreren en reageren vrij is, het XBW Forum nog altijd een clubje is met regels die je dient te respecteren. Dat betekent dus dat we graag hebben dat je je niet zo agressief en kortaf opstelt, maar ook dat je je houd aan de door ons opgestelde regels. Wanneer je die leest, weet je dat het niet wordt gewaardeerd wanneer je vraagt naar dingen die je simpelweg ook zélf kan opzoeken. Daar valt onder andere dit topic onder, vandaar dat ik dit topic ga sluiten. Voor de andere kerels hier: Het lijkt me niet de bedoeling om publiekelijk af te geven op deze jongen, schiet je niks mee op. Vertel hem rustig dat we hoofdletters niet handig en zelfs schreeuwerig zijn, of gebruik de Meld dit bericht bij een Moderator-knop of PM een moderator.