Beste xboxers, Ik zit nu al vast bij Ghost Recon Advanced Warfighter (XBOX geen 360). Het is de level "Suburbs" ik moet iets met een gebouw doen "demo building" om twee tanks tegen te houden. Ik heb geen idee hoe en wat ik moet doen. Wie kan mij helpen?? Wat moet ik precies doen?? Hopelijk kunnen jullie mij helpen, alvast bedankt. RichieW
Lang geleden dat ik dit heb gespeeld maar ik weet wel dat er walktroughs zijn op www.youtube.com, misschien dat dat helpt.
Ghost Recon Advanced Warfighter Dank je wel voor je tip, ik heb gekeken. helaas niet het juiste filmpje gevonden. Heb je misschien nog idee hoe je die twee tanks hebt tegengehouden of vernietigd?? Het is aan het begin van het spel, level 2 "suburbs". Dan moet je vervolgens: "demo building" maar ik heb geen idee wat dit inhoudt. RichieW
je zit dan verschanst in een gebouw en dan moet je de toegangswegen rond dat gebouw blokkeren zodat er geen tanks meer langs kunnen toch? volgens mij is dat een kwestie van goed kijken of je van die doorzichtige demo charges op de gebouwen ziet op de plekken waar je objective marker het aangeeft , daar een c4tje plaatsen en zo de weg blokkeren
wat ik ff wou weten, werken de acheiveents ook et cheats? k heb het spel namelijk al 4 keer uitgespeeld op andere accounts en om nou weer een hele tijd alles te spelen..