Hulp nodig bij keuzes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door psp-user, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    ik heb gister al een megalang verhaal getypt maar mn laptop liep vast dus was alles kwijtO-)

ik heb nooit eerder een xbox gehad maar ben van plan een 360 te kopen, heb er paar keer op gespeeld bij maat van mij. Nu ben ik benieuwd welk pack ik heb best zou kunnen nemen.

*Die van 279 euro, lekker goedkoop maar zit echt niets bij, dus als je dingen erbij koopt ben je als nog duurder uit.

*die van 349 euro, de uitgebreidere versie, met draadloze controller en hdd, allemaal erg fijn natuurlijk, deze keuze zie ik wel zitten.

*379 euro-pack met Halo3, ik heb geen eerdere delen van dit spel gespeeld dus weet niet precies wat het is of hoe het werkt en weet niet of je de vorige delen hier ook voor gespeelt moet hebben? Dit is wel goedkoper in verhouding, omdat ik anders niet voor 30 euro meer een nieuw spel kan kopen als deze.

Verder hoor ik ook wel eens of de ring of death ofso, dat die circel van aan/uit-button rood licht kan geven en dat hij dan kapot is, hoe kan dit gebeuren en gebeurd dit vaak?

Ik hoorde ook pas dat de xbox360 beter werkt of minder snel kapot gaat als je hem neerlegt in plaats van rechtop zet, dit is voor mij geen probleem hoe ik hem neerzet als ik er maar geen problemen van krijg dus wat is de beste manier?

Hoelang gaan de accu/battery mee van de draadloze controller?

Hoe werkt xbox live, wat heb je er voor nodig en wat is het verschil tussen silver en gold?

En hebben jullie nog tips voor spellen en dergelijke?

Van de psp wist ik alles op dit gebied maar heb ook geen oude xbox gehad dus heb best een achterstand qua informatie :x Hoop dat jullie mij informatie kunnen bijbrengen zodat ik mijn beslissing kan maken.

Mvg,
    Jordy

2. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja sorry, ik vergat nog te zeggen, ik heb geen hd tv, dus die kabel heb ik ook nog niet nodig en vind de elite zowieso te duur voor een andere kleur en die harde schijf heb ik ook niet nodig denk ik. Dus die zet ik uit mn hoofd, of iemand moet nog een gouden tip hebben (A)

grtz

3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    * ga sowieso voor een xbox 360 met harddisk......welk pakket je kiest is afhankelijk van je eigen keuze's zoals of je spellen wilt en zo ja welke vind je intresant.....

als je veel met vrienden wilt spelen bij jou thuis is het MICROSOFT Xbox 360 Supersize Pack wel wat voor je , kost 399,- maar heeft 2 wireless controllers , een quickcahrge kit (laad een accu op in 30 minuten of zo) een wired headset en multi media remote (handig als je hem ook als dvd speler gaat gebruiken

als je veel alleen speelt is er nu een leuke actie voor de premium voor 349,- met 2 games er bij....zijn wel wat oudere games maar nog steeds de moeite....

* ring of death :

Tsja die kan altijd voorkomen , een nieuwe tv kan ook na een paar maanden kapot gaan.....

er zijn mensen die hebben er al 3 opgestuurd voor reparatie , er zijn ook zat mensen die nog steeds bezig zijn met de eerste.....

of ie nou ligt of staat maakt niet zoveel uit , die van mij staat al 15 maanden en heb nooit gezeik of zo....belangrijker is dat ie op een stabiele trillingsvrije ondergrond staat....

* de accu van een wireless controller is gemiddels goed voor een uur of 8 spelen.....als je de quick charge kit er bij koopt/krijgt dan heb je een extra accu end an is het een kwestie van wisselen , de lege accu is in een half uur wer vol ongeveer....

* voor xbox live heb een een ADSl of Kabel internet verbinding nodig met een router/modem

het verschil met silver en gold is dat je bij gold wel kan spelen met andere mensen en met silver niet.....

silver is alleen bedoeld als je alleen eens een demo wilt uitproberen en om je xbox van update's te voorzien

een gold abbo kost 60 euro per jaar maar is vaak ook via xbazar of marktplaats voor minder

* spellen is erg persoonlijk ..... waar hou je van?

Shooters ?

Rainbow Six Vegas , Ghost Recon 1 en 2 , Quake enz enz

Fungames?

Rayman raving rabbits , fusion frenzy....viva pinata

en zo kan ik nog wel even doorgaan.....

je kan het beste de afweging maken wat voor soort spellen je trekken en een aantal reviews gaan lezen....daarnaast kan je in het xbox 360 game gedeelte van dit forum een hoop gebruikerservaringen op doen van wat meer ervaren spelers....

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina