hulp nodig bij pirates of the carribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door kuftc, 28 mei 2005.

  1. kuftc

    kuftc Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal

    bij pirates of the carribbean op de xbox begin je bij oxbay en als je daar dan weg vaart bij oxbay komt er een filmpje dat de fransen aanvallen dan moet je naar remond dat eiland en dan moety ejd atr tegen de gouvenour seggen en dat moet je een missie voor hem doen maar die missie snapo ik niet kan iemand mij helpe :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    leer eerst eens nederlands.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Translation;
    Bij het spel Pirates of the Caribbean, op de xbox, begin je dus in Oxbay. Als je eenmaal hiervan vertrekt met je boot, dan komt er een filmpje waarin te zien is dat de Fransen een aanval openen. Je moet dan naar het eiland Remond en daar moet je iets tegen de gouverneur zeggen. Hij geeft je dan een missie, maar daar zit dus mijn probleem; Ik snap de missie niet! Kan iemand mij helpen?
    Bij voorbaar dank,
    kuftc

    ;)
     
  4. Playa

    Playa PLaya4life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk in je quest log:)de rest volgt vanzelf waar je heen moet. hoewel veel mensen deze game ruk vonden. vond ik um dope en heb me een hele tijd mee vermaakt
     
  5. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het nog simpeler? Ga naar de gouverneur van Redmond om te zeggen dat Oxbay is ingenomen door de Fransen.
     

Deel Deze Pagina