Beste XBW`ers Ik zit met een probleempje heb ong. Anderhalve maand geleden een xbox 360 elite + Halo 3 gekocht op consoleshop.nl . Vervolgens is Halo 3 vandaag kapot gegaan omdat ik perongeluk mijn Ethernetdraad mee sleepte met mijn voet en de xbox omviel snel goedgezet natuurlijk maar was binnen 1 sec een hele dikke circel kras op mijn cd gekomen. Zit hier enige gerantie op of hoe gaat dit te werk of zal ik tog echt een nieuwe nu moeten kopen Heb het factuur nog ofc.
Gevalletje dikke pech, lijkt mij. Je zegt zelf al, eigen fout. Nieuwe game kopen, eventueel hier op X-Bazar.
Hmm ok staat wel iets van 90 dagen garantie op het boekje, maar mij engels is niet zo goed mischien iemand anders meer info ?
Dat kun je wel vergeten qua garantie, dat gaan ze echt niet vergoeden. Die garantie heeft betrekking op productiefouten en dit valt daar uiteraard niet onder. Zoals al gezegt is het dikke pech! Ik ken iemand die ook zoiets heeft gehad en heeft z'n disc kunnen fixen met tandpasta. Maar goed, als je disc echt té diep bekrast is dan heb je kans dat het onbruikbaar is geworden.
je kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis. Bij krassen vergoed MS soms wel MS games, en toevallig is Halo een MS game
Of je zoekt een goede game-zaak die de cd weer kan maken , zoals www.gameshoptwente.nl Ligt in Enschede & Overijssel , voor 5 euro repareren ze je cd.
wat lethal al zegt probeer het met tandpasta te fixen ik kreeg z'n spel thuis gestuurt met slechte deal de disk starte niet meer op na het gebruik van tandpasta werkt het spel weer prima
Mooi dat je probleem opgelost word! Voortaan kun je voor vragen of problemen in de volgende twee threads terecht: -Xbox 360 vragen thread -Xbox 360 problemen thread Game on! :b: