hallo, Ik heb een probleem, ik kan namelijk niet op tripod komen. (soms ook niet op xbw) Als ik mijn forum wil bezoeken (http://members.lycos.nl/needztalkforum/phpBB2/index.php) dan blijft hij hangen op: bezig verbinding maken met website 212.78.204.20. Eergister kon ik trouwens nog gewoon wel op het forum. en gister in 1x niet meer. heeft iemand dit ook en zou iemand mij misschien kunnen helpen? Gr Lionhard
ga eens naar start=> uitvoeren: typ in: "ipconfig_/flushdns" Zonder haakjes, en het liggende streepje moet een spatie zijn. Doe dit terwijl je verbinding hebt gemaakt. Werkt bij mij wel iig.
Heb je iets met de beveiligings instellingen van Internet Explorer gedaan? Nu is Tripod ook klote hoor, ik kan er ook bijna nooit opkomen:{. Erger nog wanneer ik m'n ftp map wil openen bij hun meld m'n firewall dat er een poging is gedaan om een trojan horse te installeren. Lekker hoor Tripod. Probeer anders nog eens Windows Update, welke Windows versie gebruik je btw?
beveiliging - checked ik gebruik windows 98 maar... ik heb beneden nog een pctje staan die er ook niet op kan... (windows XP) ik maak verbinding via router. moet ik nu fardo inschakelen?
Vaah hoor, maar zit er in je router ook geen hardwarematige firewall? Van routers en zo heb ik geen verstand helaas... dus call Fardo dan maar. Succes
Maybe je cookies verwijderen? Heb je Ad-aware? Zoja, even op je pc "loslaten" en dan kijken of ie het doet. Mischien heb je "vijandige" cookies, die je toegang tot die sites belemmeren. Ik weet het anders ook niet.
cookies had ik al verwijderd heb me pc opnieuw geinstalleerd... maar ik heb nu maar een .nl adres en een host gekocht. dan zijn mijn problemen nog niet opgelost maar ik kan in iedergeval wel op mijn eigen forumpje komen. en website bedankt voor de hulp in ieder geval.