1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulp nodig met Bounty Morrowind!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bliss123, 12 dec 2002.

  1. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, is er iemand die me ff zou kunnen helpen met een probleem?
    Ik ben nu een battlemage level 40 en mijn laatste opdracht voor de Fighters guild was om alle belangrijke figuren van de thieves guild uit te moorden.
    Dat is allemaal goed gegaan enzo maar toen ik mijn bounty wilde betalen kreeg ik de death scentence terwijl ik wel geld genoeg had!!!
    Kan ik mijn bounty nu clearen bij de Cammona Tong ofzo, want iedereen van de thieves guild is dood.
    Het is natuurlijk ook niet echt een probeem al die guards te dode maar het begint akelig leeg te raken zo in Vardenfellt!
    En ik wil weer een lieverdje zijn zodat niemand meer mij aanziet voor een moordenaar!!
    Alvast bedankt!!
     
  2. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    gouden tip: je kunt je bounty niet meer clearen dus ik ben bang dat je overnieuw moet beginnen :'-(
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    de enige die bounty's weg kunnen halen zijn de thief guild.. en volgens mij die gast van de blades ook..
     
  4. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan beter mensen taunten tot ze je aanvallen, als je ze dan vermoord is het geen misdaad en krijg je dus ook geen bounty.
     
  5. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    als je meer dan 5000 bounty hebt krijg je automatisch dead warranty, maar heb je echt iedereen in elke Thieves guild vermoord?
     
  6. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik heb vrijwel iedere thief gedood omdat dat de opdracht was.
    Probleem was dat ik een beetje een te sterk magic weapon had ge- enchant die binnen een paar klappen bijna iedereen dood maakte (fire damage 50 on 10 feet), daardoor steeg de bounty best snel.
    Maar ik dacht: 'geld genoeg dus dat betaal ik zo wel als ik klaar ben' maar dat had ik dus beter niet kunnen doen.
    Aangezien ik nu toch sterk genoeg ben sloop ik alle lastige guards wel, maarre, ik hoop dat die gast van de blades mijn bounty in een opdracht een keer kan clearen ofzo!
    Thanx iig!
     
  7. RedSolÐier

    RedSolÐier Ja ..?

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens naar Seyda Neen Sensus en Excise office te gaan, mischien dat je jezelf daar kan aangeven bij die Sellus Gravius (geloof ik, die gast in dat 2e hok waar je in het begin je papers moet afgeven)
     
  8. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bij een game Bounty van 730302 echt wicked shit :) ben gelijk gestopt met die game en nu ben ik een loyal soldier without any bounty's maar toch zit ik iedereen te mollen

    tja u gotta kill for living:D
     
  9. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    u gotta kill for the rush, the exitement, its addictive so keep on killin!
    but.... dont get caught (ze krijgen een slecht beeld van een grandmaster, like me als ik iedereen vermoord)
     

Deel Deze Pagina