hallo, ik wil online spelen heb wel live maar opeens doet mijn netwerk vreemd de modum staan in mijn ouders kamer (1e verdieping) daar werkt mijn xbox prima zodra hij daar staat met een kabeltje erin zodra ik de kabel op mijn xbox aansluit (2e verdieping) kan hij geen netwerk vinden en die kabel zit in de zelfde poort aangesloten en als ik diezelfde kabel dan aansluit op mijn pc heb ik netwerk internet alles maar op mijn xbox doet hij het niet en om nu bij mijn ouders op de kamer te gaan zitten is ook niet echt leuk ofzo kan iemand mij helpen
Vermoed dat 1 van de kabeltjes in de stekker niet goed op zijn plaats zit (maakt geen contact). Voor een goede internet verwerking hoeven bij een pc maar 4 kabeltjes zijn aangesloten namelijk 1 , 2 , 3 en 6. Laat even de stekkers binnen en boven controleren.
Heb je wel een switch gebruikt? Oftewel is jouw modem echt alleen een modem, of modem/router. Kijk anders ff naar het type en plaats het hier
ik heb in onze meterkast een ding zitten waar internet zit vanaf daar gaat een kabel naar me ouders kamer naar een kasjte volgensmij is dat een router