[XOne] Hulp Nodig met XBL!!

Discussie in 'Games' gestart door Richi3, 29 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb mijn xbox op mijn pc aangesloten (netwerkkaart), en hij zegt connection detected ofzo op mijn xbox, maar hij configureert hem niet automatisch...! na dat ik ongeveer alle settings handmatig heb ingevoerd probeer ik te connecten en ik krijg nogsteeds een error (dat ik dns moet invoeren terwijl ik dat al heb gedaan..!!)

I NEED HELP! [En dat 0800 nummer schiet ook niet op krijgt engels iemand like he knows my settings..]

[Ik heb Zeelandnet als ISP]

Greetz,

2. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zeelandnet. bij mij lukt het wel. Wat voor router heb je? ik heb gewoon alles automatic gezet dus alles laten staan zoals het stond. alleen bij DNS server heb ik op handmatig moeten zetten en handmatig ingevoerd. De DNS adressen primair en secundair kun je vinden in je router configuratie die je vanaf je pc kunt benaderen. Verander hier niets! (nu inieder geval nog niet) kijk of je de DNS kunt vinden en vul ze juist in. Het zou dan moeten werke

edit: oh sdorry verkeerd gelzen je hebt een andere configuratie, hmm dan weet ik het ook niet sorry.

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik help je graag, maar post je probleem even in de centrale topic van zeelandnet dan blijft de kennis op een plek alvast bedankt ... noteer dan ook even welke modem je gebruikt... connectie ... en welke foutmelding je krijgt ...alvast bedankt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina