Hoi!, Ik ben op het moment 15 jaar, en kan me vaag een spel herrineren die ik gespeeld heb ongeveer toen ik 5-10 jaar was.. ik kan me bijna geen details herrineren, behalve dat ik er veel plezier van had en: Je was een mannetjes in een soory pyramide, een soort pacman achtig maar dan een veel groter level.. je had geloof ik een zwaardje bij je en je moet tegen monsters vechten, ik kan me ook herrineren dat "Another One Bites The Dust" er stond wanneer je de pijp uit ging.. Please XboxWorld help me!!
Oh ja sorry... mmm effe denken.. de camera staat hetzelfde as Pacman.. 3 d geloof ik dan? kan me bijna niks herrineren.. (Ik ga nu even eten, ben zo terug! alvast bedankt voor de hulp )
Misschien "Hocus Pocus" ? Dat was zo'n briljante platformer ! Hierin moest je ook muntes/balletjes verzamelen enzo (Beetje pacman idee dus?)
woow die game weet ik nog wel op school (basis) waren wij erachter gekomen hoe je in de dos kon komen tijdens het opstarten, stond dat spel ook tussen, hebben we echt helemaak kapot gespeeld (hocus-pocus)
Nee... zeker niet die 2, de camera hing op het plafond, naarbenee gericht en je liep door een soort doolhof waar je gekke monsters moest vermoorden. Het was .. ik kijk ff op google of ik een bijpassend plaatje kan vinden van een soortgelijk spel, brb! Ik heb trouwens net me pa ondervraagt, hij zegt dat het ook op de "smx" of de nintendo 16 bit kon zijn, geen idee wat een "smx" is trouwens.
Dit misschien ? OMG OMG ! Nu ik aan het zoeken ben geslagen kom ik de meeeeest geniale dingen tegen Check check ! [yt]oQnq6439d7M[/yt]
kzie daar geen zwaard/monsters in Als je op "game + Another One Bites The Dust + dragon" zoekt krijg je gewoon de complete tracklist van de lp The Game van queen Side one "Play the Game" (Mercury) – 3:30 "Dragon Attack" (May) – 4:18 "Another One Bites the Dust" (Deacon) – 3:35 "Need Your Loving Tonight" (Deacon) – 2:50 "Crazy Little Thing Called Love" (Mercury) – 2:44 Side two "Rock It (Prime Jive)" (Taylor) – 4:32 "Don't Try Suicide" (Mercury) – 3:53 "Sail Away Sweet Sister (To The Sister I Never Had)" (May) – 3:33 "Coming Soon" (Taylor) – 2:51 "Save Me" (May) – 3:50
Nope nog niet gezien, nogmaals je bestuurt een mannetje, een soort barbaar met een swaard.. het is realistisch bedoelt dus er zitten geen gekke dingen in zoals space guns enzo het is een barbaar ofzo die vaszit in een doolhof ^^ als ik me goed herriner
Check eens wat msx sites dan met top 10 games of zo. Gewoon ff googlen ik had al heel veel games gevonden maar dan moet ik die allemaal gaan linken en dat heeft natuurlijk weinig zin. Succes!
GAUNTLET misschien? Daar zit een barbaar in (met zwaard) en de levels zijn een héél klein beetje doolhofachtig