Ik moet morgen een werkstuk inleveren en ik doe het over de verkoop van de playstation2 gamecube en de beste ooit de XBOX maar ik weet niet hoeveel er zijn verkocht over de hele wereld van die drie en ik weet ook niet wat de verwachtingen zijn dus willen jullie alsjeblieft het zeggen. DUS HELP ME ALSJEBLIEFT!!
Eh ja waarom ga je er dan ook een werkstuk over maken? Jij moet dat uit zoeken, niet uit laten zoeken. Zoeken op/met google, xboxworld etc..
dat weet ik maar ik kan het nergens vinden dus willen jullie alsjeblieft helpen er staat alleen maar in europa en dat wil ik niet
Als ik het goed begrijp moet je MORGEN een werkstuk inleveren over der verkoop van consoles en de meest belangrijke informatie (verkoop cijfers) heb je nog niet ? Ik zou als ik jou was dan zou ik wat eerder aan je werkstuk beginnen.
Achter de exacte verkoop cijfers zal je wel nooit achter komen. Dat worden door de 3 behoorlijk geheim gehouden. Gebruik bij Google eens de volgende zoek opdracht. ( PS2 vs Xbox vs Gamecube ). Dat moet je behoorlijk op weg kunnen helpen.