[Hulp] Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door basovich, 25 apr 2007.

1. basovich

basovich Guest

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje windows vista Ultimate maar heb veel problemen met sommige sites. Als ik dan bijv. naar google.nl ga krijg ik het bericht dat het webadres niet is gevonden. Ga ik naar hotmail.com of wikipedia.nl krijg ik precies hetzelfde. terwijl ik wel gewoon op xbw.nl kan rondsurfen en nergens last van heb. Ook als ik bijv. naar apple.nl ga zie ik echt alle afbeeldingen daar niet en staan er overal rode kruisjes terwijl ik de nieuwste java (6.nogwat;)) heb.
    alvast bedankt:)

groete bas

Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2007
  2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
  3. basovich

basovich Guest

heb niet zo veel gedult:9..maar dacht misschien is het ook handig als er een Hulp forum is van Windows vista. heb namelijk google nodig enzo en is beetje klote als ik het de hele tijd niet kan gebruiken :x..

4. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht zou je eens een paar dingen kunnen bekijken.
    Gebruik je internet explorer? Zo ja, probeer het eens met Firefox :thumbs:
    Je zou ook eens naar je beveiliging settings kunnen kijken of deze niet te veel tegen houden. Je hebt niet programma's draaien die bijv. reclame en andere rotzooi tegen houden?

5. basovich

basovich Guest

ik heb firefox én IE7 ;)..beide geven hetzelfde probleem. verder heb ik nog NOD32 maar dat is voor virussen.

6. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm. En iets van een Firewall wat misschien wat dingen kan uitschakelen. Zou proberen alle programma wat enigzins met internet te maken heeft uit te schakelen. Anders format c: ;)

Succes

7. basovich

basovich Guest

nee sorry, het is me nog stteds niet gelukt:mad:..maar toch bedankt voor de info.
    weet iemand misschien hoe ik mijn internet aan laat staan als ik savonds de pc aan heb staan. hij gaat dan altijd in een standby stand. en het internet valt dan uit.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Standby is gewoon een slap aftreksel van uitzetten, dus inprincipe worden alle programma's op non-actief gezet.. dus ook internet.. Kan volgens mij niet omgezet worden

9. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Wederom een gevalletje RTFM want standby is een combi van je moederbord en je OS; in mijn ogen stel je nou vragen die niet eens specifiek met Windows Vista te maken hebben (en dat geldt ook voor een groot gedeelte van jouw oorspronkelijke probleemstelling).

Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  10. basovich

basovich Guest

nee dat standby heeft inprincipe niets met vista te maken maar dat internet probleem wel:confused:..ik had eerst XP en daar wist ik gewoon makkelijk hoe ik standby uitzetten etc. bij Vista is dat echt niet makkelijk te vinden! en dat internet probleem komt ook bij mij alleen voor bij vista. toen ik XP had deed hij het perfect zonder problemen.

Deel Deze Pagina