1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulpthread] G.R.A.W.

Discussie in 'Algemeen' gestart door RobbertN, 7 mrt 2006.

  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Om dat er nog geen hulpthread besond voor dit spel open ik er lekker zelf één :D

    Hier mijn vraag:

    Ik zit vast in de eerste level dat ik mijn man moet zoeken met die vliegende robot. Ik heb hem een half uur zitten zoeken maar kan hem niet vinden. Wie weet waar die zit?

    Alvast bedankt :)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Druk op Back en die helpt je verder :cool:. En dan kun je doormiddel van de D-Pad naar boven dat robot ding naar dat kereltje toesturen.

    Dus Back, dat selecteer dingetje naar dat vierkantje brengen en dan op d-pad omhoog drukken. Dan heb je hem als goed is :)
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke probeer ik straks even, alsvast bedankt _O_
     
  4. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat spel al uit?:eek:
     
  5. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    er waren mensen die hem gister al hadden. Officieel is hij nog niet uit, maar sommige spelzaken verkopen hem al. Donderdag is de officiele release als het goed is!
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hem ik hem nog niet :{

    Edit:: M'n broer heeft hem gevonden, ik wou het spel + controller al uut het raam gooien
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2006
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Pas op hè, zo'n draadloze controller komt niet meer terug ;)
    En gooi dat spel anders maar richting Dronten, ik kan hem wel gebruiken :cool:
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben verder ik liep over het plein en dan word de hele boel opgeblazen. En dan moet je weer de president bewaken. Je word aan alle kanten aangevallen, met pantserwagens en stuk of 30 soldaten. Mijn munitie raakt ook op.
    please help!
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet je manschappen naar de verste muur sturen en zelf schuilen bij de president en om het hoekje schieten. Met wat geduld moet je het dan wel kunnen redden. Vooral NIET te vroeg te voorschijn komen ;). Zorg dat je die gunner uit dat auto'tje knalt en daarna de heli (die je krijgt nadat er een tank aan komt rollen) de tank aan laten vallen. Het plein schoonvegen en einde missie ;)
     
  10. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ok top hoelaat ik die apache aanvallen op die tank? Of kan dit niet.
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Net zoals je je mannen/drone/apc iets laat aanvallen ;). Maar die Apache komt pas later in het gevecht, dus je moet even wachten tot die piloot zich meldt.
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je eigenlijk alleen met de gun om een hoekje schieten?
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tegen de muur aanlopen, dan zie je dat ie zich wat schrap gaat zetten met zijn rug tegen de muur. Dan naar het hoekje gaan en de linkertrigger gebruiken. Je kunt eventueel nog met de rechter inzoomen als je dat liever doet. Maar dit wordt ook uitgelegd in de training (waar je eigenlijk best wel wat aan hebt).
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je toevallig nog tips voor missie 4 en da het tweede gedeelte. Na de bunkers krijg je dus een tank en een heli tot beschikking alleen na een tijd je luisterd de tank niet meer en de heli gaat weg of luisterd ook niet meer.

    Maar in dat kamp kunnen ze je vanaf drie kanten zien. en dus ga ik daar elke keer dood.
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik nog niet :+. Moet de tweede bunker nog doen en daarna verder. Maar ik speel op hard, dus het gaat iets minder snel (en helaas moet ik voor school bezig :mad:).

    /Edit. Algemene tips kunnen natuurlijk altijd :+:
    - Zorg dat je zelf goed in cover zit.
    - Als je een drone hebt, laat die wat scannen.
    - Laat je teammates iets vooruit gaan, als zij dan geraakt worden kun jij ze hoeken (de vijanden :9)
    - Kies een goede positie waarop je 1 kant goed kunt clearen, en roei het daar eerst uit.
    - Probeer eens andere routes, bijvoorbeeld door van een hoge kant aan te komen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  16. basovich

    basovich Guest

    Ik baal echt man GVD ze hebben hem hier al in het dorp ik had hem vandaag al gewoon vanaf school kunnen hale...HEB IK HEM GEPREORDERT!!!|:- :mad: @($#)#*!!
    dusja moet ik tot morgen w88:'-( ;) ...
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    btw als je dit doet schuift die gewoon in beeld van de vijand.
    zoals je kunt zien in deze review op ign, houdt die alleen zn gun om het hoekje. en dat is me ook nog niet gelukt. bij jou wel??
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja daar ben ik ook wel benieuw naar hoe je dat doet.
    Je gaat dan gewoon met je hele lichaam de hoek om wat natuurluk niet mn bedoeling is...weet iemand hoe ik alleen met mn gezicht én geweer om t hoekie ga?
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de linker trigger in drukken dan lukt het wel :)
     
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    en hoe zit dit dan? als je dit met je trigger doet gaat hij gelijk helemaal uit cover.
    Hier zie je ook duidelijk dat die zn gun anders vast houdt.
     

Deel Deze Pagina