[Hulpthread]Prey.

Discussie in 'Algemeen' gestart door its me martin, 17 jul 2006.

1. its me martin

its me martin New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er nog geen hulpthread is en ik nu vast zit, maak ik maar een hulpthread.:b:

Ik ben momenteel bezig met level 19, daar moet je zo'n soort van groot beest verslaan die zelf zijn eigen leven bij kan vullen.
    Iemand enig idee hoe ik dit beest krijg verslagen?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik had daar ook problemen mee ;) !

3. its me martin

its me martin New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, bleek toch niet zo moeilijk te zijn allemaal.
    Soms zoek je naar een weg die moeilijker is dan het uiteindelijk blijkt te zijn.
    :b:

4. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.Heb prey sinds gister(maar 52 euro :cool:) en ben nu bij de level crash landing.Ik kom niet verder bij een deur met een wachtwoord.Heb al het mogelijke al gedaan maar werkt niet.(het is de 2de deur met passwoord in het spel)Daarbij zal ik graag hulp willen.
    mvg rowan

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Probeer 1623 eens?

6. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dus niet.Had ik al bij de eerste ingevoerd.Ik ben nu bij een tweede deur zoals ik zei.IK ben al voorbij de vliegtuig enz en dan kom ik in een hal met veel aliens die boven op het plafond lopen en die knal ik dan dood en dan moet je door een port zodat je op het plafond komt te staan waar de aliens op stonden en dan kan je door een deur en zie je links zo medic apparaat waar je onbeperkt medic heb en daar rechts voor heb je dan een passwoord beeldscherm staan met een deur.

Laatst bewerkt: 21 jul 2006
  7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh, dan is het 2724 :+ ...

8. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks he!En p.s is mega cool spel(y)

9. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry da ik weer kom vragen maja daarvoor is het een hulpthread he;)Nou kijk ik ben bij de level jen en ik moet daar weer een passwoord invoeren(passwords zijn niet me ding denk:9)Hoe vinden jullie eigenlijk de passwoords?IK wist er maar 2 van de 4.Alvast bedankt voor hulp:)

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Raven shield : die passwords vind je altijd ergens in de buurt. Op een monitor of op de grond bv.

11. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die monitor wist ik maar zag daar geen monitor dus ik kijk maar eens op de grond:9

12. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    jullie zullen wel weer denken is ie weer.Maar ik ben nu bij de level mothers embrace en ik zit dan in zo machine die bijna niet kan bewegen alleen rondjes draaien.Er staat een planeet in het midden ofzo en ik kan met de voertuig electroshocken schieten en dichtbij die planeet komen.Wat moet ik nou precies doen?Kan een logische oplosing zijn natuurlijk maar ik heb het dan denk over het hoofd gezien

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Op die planeet staan allemaal *dingetjes* als je daar op schiet, je vliegt er eerst dichter naar toe, gaan ze aan. Als je ze allemaal *aan* hebt, kan je de game vervolgen :)

Ik vatte dit stuk van het verhaal ook niet, wist wel wat je moest doen maar waar het opslaat :confused:

14. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel wel verder en dan zie ik wel da ik het maybe begrijp;)En thanks iederval.

15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb prey ook en al meteen de eerste dag uitgespeeld. Zo moeilijk is het spel niet:p

16. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar weet het al sorry...

Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  17. Mythe gard

Mythe gard Guest

Dan heb je precies er veel genoten :p

18. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel je moet halen bij die black jack om die secret achievrment vrij te spelen?
    Ik heb nu 2 secret achievment Poker face en Retrogamer :)

19. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook retrogamer maar de rest nog niet.Ben slecht in die andere spelletjes en begrijp er niks van:9.Ik weet alleen da je 250 dollar moet halen.http://xbox360achievements.org/content/view/261 dus kan je alleen met deze link helpen rest niks helaas;)

20. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik ben al tot $100 geraakt dus dat zal wel lukken
    thx

Deel Deze Pagina