1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Die cut scne heb ik perongeluk geskippt
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Kan iemand mij vertellen bij hoeveel % je ongeveer naar het tweede gebied gaat? Voor mijn idee vlieg ik nogal snel door de missies heen namelijk. Ik hoop dat het nog wel even duurt voordat het tweede gebied open gaat namelijk....
     
  3. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond de 18% procent is het tweede gebied toegankelijk
     
  4. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een van jullie counteren? Ik snap opzich wel wat je moet doen, op het juiste moment blokken en dan aanvallen. Maar het lukt me gewoon niet om iets uit te voeren wat op een counter lijkt.
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik ook op ht 2e eiland he? kut missie idd
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk met telefoonpalen beklimmen? Ik kan me in een van de eerste previews herinneren dat Rockstar liet zien dat Niko telefoonpalen en dergelijken kon beklimmen voor een mooi overzicht van het gebied. Maar hoe????
     
  7. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat dit die missie is met die motoren? Probeer dan zo snel mogelijk op die motor te springen en met je uzi, die gast op t eerste rechte stuk meteen kapot te knallen, en dan ben je na 10 sec klaar
     
  8. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, op het 1ste eiland moet ik achter zon gast aan(IVAN) en die is super snel, iemand tips om die man bij te houden

    EDIT:HEB HEM AL SIMPEL
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Gewoon op het begin alvast een aardige auto pakken, en goed rijden. Hij gaat altijd naar dezelfde plek dus na een paar keer proberen moet het lukken.
     
  10. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog eentje dan, die klote vlad onsnapt steeds als ik hem moet pakken! hoe hebben jullie dat aangepakt
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Beter dit in een spoiler zetten lenn. In ieder geval.
    Laat die 2 gasten in de bar gewoon en ren naar achter, pak de eerste auto die je ziet en rij hem achter na, kan pittig zijn maar het moet lukken.


    Trouwens, waar kan ik een andere telefoon kopen of krijg ik die. Had op het internet gekeken in die internet cafe en daar kon ik achtergronden en mp3's downloaden, maar mijn telefoon is daar te oud voor. ^^
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  12. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke zal doen FIASCO dankje ;)

    Er staan helemaal geen auto's in de buurt, men hoe hebben jullie dit gehaald, is al de 14 keer dat ik het opnieuw moet doen
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind al de missies moeilijk waarin je moet achtervolgen per auto. Ik kom meestal niet in de buurt en dan als ze uit hun voertuig gaan dan kan ik ze pas pakken.
     
  14. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem echt niet hoor die ene waar ik t net over had

    Ik geef de moet op voor vandaag deze missie zal niet mijn missie worden. Ik ga een missie niet 20 x proberen
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Word de hand to combat later in de game gevarieerder? Zoals in San Andreas dat je echt nieuwe moves kon leren? Anders vind ik het wel wat simplistisch.
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien staat het er al, maar ik kwam op een steiger een Duif met een gekleurde ring op een paaltje tegen, wat kan je daarmee doen? Verzamelen ofzo? Ik kan hem niet pakken, heb geprobeerd er naartoe te springen, maar dat lukt niet, ook omdat door die irritante besturing met maar 1 stick ipv 2 die gast steeds in het water springt en niet op de paal, wat mss ook niet kan.
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet op hem sgieten:)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    eej weet iemand waar de 'steinman beer garden' is? dat is een bar in een steeg maar kan hem nergens vinden :confused: het is bij harrison st. daar in de steeg.
    Weet iemand ook hoe je dingen die je vast hebt kan gebruiken?
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet hoe ver je bent, maar Steinman is in de buurt waar je ook kan darten ( sterker nog, in steinman is dat darten ) dus richting het dart icoontje rijden

    als je nog ni zover bent, vanaf je huis richting het noorden rijden, het is zeg maar in het noorden van het ''eiland'' waar je begint.

    je kan niet alles vastpakken, maar bakstenen wel, als je die vast heb ( LB ) moet je inzoomen, en dan kan je het gooien met de ''vecht'' knop.
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Waar kun je het internet cafe vinden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina