1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cage82

    Cage82 Instant Classic

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe je de Archivement haalt van Driving Mr. Bellic 10
    Unlock the special ability of taxi.

    ik ben al zover dat ik gewoon een taxi kan aanhouden maar heb de archivement nog niet gehad.
     
  2. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Het halen van die achievement is heel vaag, ik had hem binnen no time, maar mijn vriend had hem pas na een paar uur. Volgens mij bedoelen ze met 'Mr. Bellic' Roman Bellic, zijn neef, met zijn gratis taxivervoer voor jouw (car service). Als je die unlockt krijg je de achievement, het heeft volgens mij weinig te maken met de gele wagens in de stad. Weet iemand hier meer over?
     
  3. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg die gewoon na een missie.
     
  4. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik dus ook, maar anderen weer niet...
     
  5. Cage82

    Cage82 Instant Classic

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0

    Net nadat ik de vraag stelde kreeg ik hem ook opeens gewoon na een telefoontje,dacht eerst dat je hem in een taxi zou moeten vervoeren maar goed tis dus bij iedereen verschillendd blijkbaar.
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de missie Blow Your Cover, maar elke keer (heb m al 4 keer gedaan) komt die playboy stil/vast te staan
     
  7. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat met die missie waar je VLAD achterna moet? Het lukt me niet...
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ga je de trap af nadat ze beginnen te schieten? je moet naar boven. Tenzij je het over een andere missie heb. Maar bij een missie dacht ik ook dat playboy vast zat, alleen ik ging toen naar beneden terwijl je omhoog moet.
     
  9. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx het werkt \o/
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou heb ik verschillende telefoonnummers,maar geen 1 werkt ervan.....terwijl de Housers toch echt gezegd hebben dat elk nummer gebeld kan worden....nou zal wel dan. Ik ben in dat internet cafe bij die auto website geweest, daar staan een paar nummers, dus ik die bellen...gebeurd niks....ik zag een reclame van een soort machete op tv in de game..met een nummer, gebeld....niks :confused:
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend, dat je dat ook serieus doet :confused:
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Huh? Ja ik wel, is daar iets mis mee? Deze game zit vol met details...dus uiteraard ga ik dat soort dingen proberen ja. Wellicht had ik een hele wrede wagen gekregen wanneer ik een van die nummers belde...zoals in Saints Row.

    Jij doet erover alsof het iets raars is........zal wel.
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, Kabuto. Beetje domme en kortzichtige reactie van "Riddick". Ik heb zelf een aantal keer gehoord / gelezen dat alle nummers gebruikt kunnen worden. Misschien moet je op een bepaald "level" in de game zitten om de nummers daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Blijven proberen, Kabuto 8)
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik ben nu bij een missie dat ik de blackmailer moet vinden op ongeveer 23% van de game. waar kan ik hem vinden ik weet het echt niet. heb het hele park doorzoccht!:emo:
     
  15. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moet hem bellen als je in de buurt van die hotdogkraam bent, dan hoor je zijn telefoon afgaan. :thumbs:
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ooh ja gevonden bedankt!*)
     
  17. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij missie Final Destination, op zon station en daarna achtervolgen. bij die tol loop ik steeds vasst op de terugweg?
     
  18. terrorShooter

    terrorShooter Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gwoon paar keertjes met hem gaan zuipen of eten en dat soort dingen. Als hij je aardig genoeg vind Krijg je die optie om gratis een cab te krijgen.;)
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was hem ook een hele tijd kwijt, en toen opeens sprong ie in een shortcut en toen was ik er :)
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe abandon je een missie? :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina